محشری برای استقبال از سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان به‌پا شد/ تصاویر

مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قا‌سم سلیمانی و همرزم شهیدش سردار پور‌جعفری در میدان آزادی کرمان با حضور پرشور مردم ‌برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، آیین تشییع جانسوز و جانگداز پیکر مطهر سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در میان خیل عظیم مردم در کرمان برگزار شد.

  

مردم از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف خود را به کرمان رسانده‌اند تا در آیین باشکوه تشییع سردار سلیمانی شرکت کنند.

  

از میدان اول به سمت گلزار شهدا دیگر جای سوزن انداختن نبود، مردم در دامنه کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) کرمان نسشته منتظر رسیدن سردار به خانه ابدیش در گلزار شهدای کرمان بودند.
 دمام‌زنی خوزستانی‌های مقیم کرمان در جوار گلزار برای استقبال از سردار آمده بودند. کرمانی ها یکصدا فریاد می‌زدند؛ انتقام انتقام و این در تمام دست‌نوشته‌هایشان آشکار بود.
 حضور گسترده اهل سنت با لباس بومی در بین تشییع کنندگان سردار چشم همگان را به خودش جلب می‌کرد.

  

کرمانی‌ها در روز تشییع فرزند سربلندشان، صحرای محشری به‌پا کرده بودند، جمعیتی‌که موج تا حالا کرمان چنین جمعیتی به خود ندیده است.

شعار مردم : «عزا عزاست امروز سردار ما پیش شهداست امروز»

تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی که از میدان آزادی شروع شده همچنان در مسیر خیابان بهشتی به سمت گلزار شهدا در حرکت است و خیابان‌ها مملو از جمعیت است.

  

مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «عزا عزاست امروز سردار ما پیش شهداست امروز»، «جان کرمانیم، یار سلیمانیم» و یا مهدی در حال حرکت در خیابان شریعتی هستند.

  

مهمانانی از کشورهای لبنان، یمن افغانستان، پاکستان، هندوستان، عراق سوریه، فلسطین و برخی از کشورهای عربی و آفریقایی به جمع تشییع کنندگان پیوستند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار