مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد

اولین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بدون حضور جمعیت در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.                    

به گزارش راه شلمچه، مراسم امشب با قرائت قرآن توسط احمد ابوالقاسمی، ذکر مصیبت و دعای توسل توسط حاج مهدی سماواتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی برگزار شد.

  

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با اشاره به اهمیت مقام یقین و مصونیت از تردید و انحراف، وجود مقدس حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را سرشار از ایمان و یقین خواند و گفت: بر اساس آیات شریف قرآن، لازمه رسیدن به یقین و ثبات و استقامت در راه حق، بندگی پروردگار و پرهیز از استکبار و برتری‌جویی است.

 مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها از امروز پنج‌شنبه ۹۹/۱۰/۲۵ تا دوشنبه ۹۹/۱۰/۲۹ پس از نماز مغرب و عشاء، در حسینیه‌ی امام خمینی رحمةالله‌علیه برپا خواهد شد.

  

امسال به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه‌ عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی بدون حضور جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و یک روضه‌خوان برگزار و مشروح آن هر شب ساعت ۱۹:۲۵ از شبکه‌ یک سیما پخش خواهد شد.

                    

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار