مربی بدنساز استقلال حد و اندازه خودش را بداند

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته مربی استقلال واکنش نشان داد و گفت: از دوستان خواهش می‌کنم درباره تیم و اتفاقاتی که برای‌شان افتاده صحبت کنند و درباره باشگاه پرسپولیس حرف نزنند.

به گزارش راه شلمچه، سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال توانسته است اقدام مثبتی برای آموزش مربیان داشته باشد؟ خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات و گلایه‌های ما همین است. می‌توانم بگویم از شروع مربیگری خودم که حدود 11 سال قبل با تربیت یزد بود تاکنون که سرمربی پرسپولیس هستم، فدراسیون هیچ کاری برای ارتقای سطح دانش مربیان نکرده است،  هیچ کلاسی برگزار نشده است و حتی سفرهای برون مرزی و بازدید از باشگاه‌های بزرگ خارجی نداشته‌ایم، حتی یک جزوه چند صفحه‌ای هم تهیه نکردند و بگویند این اتفاق در فوتبال دنیا می‌افتد که واقعا جای تاسف دارد.

وی درواکنش به عملکرد 11 ماهه عزیزی‌خادم عنوان کرد: درباره این مسائل که بحث‌های کلان مدیریتی فوتبال است زیاد صحبت نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم بیشتر تمرکزم روی کار خودم باشد. برای هرکسی می‌خواهد بیاید آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل‌محمدی درباره وضعیت سربازی دو بازیکن استقلال و اینکه ممکن است این  اتفاق برای برخی بازیکنان پرسپولیس هم بیفتد، تصریح کرد: این اتفاق ممکن بود برای هر باشگاهی بیفتد. از طرف باشگاه ما کسی مصاحبه‌ و موضع‌گیری نکرد. باشگاه پرسپولیس اهمیتی به این مسائل نداده و نخواهد داد ولی متاسفانه روز گذشته حتی مربی بدنساز استقلال هم که نباید میکروفون جلوی دهانش ببرند، درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس حرف می‌زند. حد و اندازه خودتان، جا و موضعی که هستید را بدانید و بعد صحبت کنید. از دوستان خواهش می‌کنم درباره تیم و اتفاقاتی که برای‌شان افتاده صحبت کنند و درباره باشگاه پرسپولیس حرف نزنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ناراحتی هواداران به فاصله 5 امتیازی با استقلال گفت: به هواداران حق می‌دهم  بالاخره دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود، همه ما هم این خواسته‌ را داریم  برای آن تا آخرین لحظه می‌جنگیم. لیگ مثل ماراتن می‌ماند و تا آخرین لحظه و رسیدن به خط پایان تلاش می‌کنیم و تسلیم نمی‌شویم.  تا پایان لیگ هفته‌های زیادی مانده است و باید بیشتر کار کنیم و تمرکزمان روی کار خودمان باشد. همه می‌دانند از شروع فصل چه قدر مشکل داشتیم و اذیت شدیم اما با این حال همیشه خود را به عنوان مدعی  نگه داشتیم. هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان مشخص شود. 

وی در خصوص صحبت‌هایی که درباره کارت معافیت وحید امیری گفت: بازیکن معافیت دارد. زمانی که مشکل داشته است به هر حال نظام وظیفه هم سخت‌گیری‌های خاص خودش را داشته است. با توجه به مشکلی که امیری داشته، معافیت گرفته و سپس این مشکل حل شده است. قرار نیست بعد از معافیت یک مشکل تا آخر عمر با آدم بماند. هیچ موضعی از طرف باشگاه و مدیران ما درباره سربازی بازیکنان استقلال نمی‌بینید چون برای ما اهمیتی نداشت دو بازیکن این تیم سرباز شوند یا نشوند. این مسائل به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند. برخی موارد قانونی است که در کشور وجود دارد. اگر این اتفاق هم برای دو بازیکن استقلال نمی‌افتاد برای ما مهم نبود و الان هم که چنین اتفاقی افتاده برای ما اهمیتی ندارد.

گل‌محمدی درباره کری‌خوانی هواداران استقلال پس از افزایش اختلاف با پرسپولیس در صدر جدول و دربی پیش رو عنوان کرد: همانطور که گفتم هنوز هفته‌های زیادی مانده تا لیگ تمام شود. کری بین باشگاه‌ها به نظر من نمک فوتبال ما است و همیشه این کری‌ها باعث ایجاد شادابی و نشاط در جامعه بوده است. خوشحالم این مسائل در جامعه ما وجود دارد و بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... را با توجه به وجود فوتبال و هواداران تیم‌ها فراموش می‌شود. از این موضوع استقبال می‌کنم و امیدوارم در نهایت هر تیمی حقش است قهرمان شود. برای ما تلاش مهم است و گفتم تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا قهرمان شویم.

وی در پایان درباره شرایط آل‌کثیر و جذب مهاجم خارجی گفت: من دیروز هم درباره این مسئله صحبت کردم. خیلی بعید است آل‌کثیر برسد و گرفتن مهاجم هم در این شرایط واقعا کار سختی است. بازیکن باید آزاد باشد و کیفیت داشته باشد. از لحاظ مالی هم باید به تیم ما بخورد. متاسفانه همه این شرایط کار را سخت می‌کند. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0