بوکسورسنگین وزن مازنی:

مردم دعا کنند قهرمان شویم

بوکسور سنگین وزن بابلی با اعلام رضایتمندی از عملکرد کادر فنی، گفت : مربیان ما دلسوزانه با ما تمرین می‌کنند و تیم ما نیز منسجم و متحد در حال تمرین برای پیروزی در بازیهایی آسیایی است تا بتوانیم مدال آور این دوره از بازی‌های آسیایی باشیم.

ایمان رمضانپور بوکسور سنگین وزن بابلی، تنها نماینده مازندران در رقابت های قهرمانی آسیا است که امشب برای مسابقات آسیایی بوکس عازم اردن می‌شود.


به گزارش راه شلمچه، ایمان رمضانپور بوکسور سنگین وزن بابلی در گفتگویی با اعلام اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران، تیم ملی بوکس زودتر عازم کشور اُردن میزبان مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا می‌شود، گفت: تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران امشب ایران را به مقصد اُردن ترک می‌کند.


وی با بیان اینکه اکنون 4 سال است در تیم بزرگسالان تمرین می‌کنم و از شرایط موجود به لحاظ کمی و کیفی راضی هستم، افزود: بعد از بازی‌های جهانی، اکنون 9 ماه می‌شود که در برای بازیهای آسیایی با مربیان دلسوز و حرفه‌ای تمرین می‌کنم .

بوکسور سنگین وزن بابلی با اعلام رضایتمندی از عملکرد کادر فنی، گفت : مربیان ما دلسوزانه با ما تمرین می‌کنند و تیم ما نیز منسجم و متحد در حال تمرین برای پیروزی در بازیهایی آسیایی است تا بتوانیم مدال آور این دوره از بازی‌های آسیایی باشیم.


رمضانپور که سابقه حضور در باز‌ی‌های برون مرزی را در کارنامه ورزشی خود دارد ، می‌گوید: تمام تلاش کادرفنی این است که بوکسور‌ها برای رقابت‌های گزینشی المپیک آماده شوند و امیدوارم بتوانم در این مسابقات یکی از سهمیه‌های المپیک را به دست بیاورم.


وی ضمن قدردانی از حمایت‌های هیات بوکس استان مازندران و شهرستان بابل، گفت: هیات بوکس مازندران با تمام قدرت از این رشته ورزشی حمایت می‌کند و من خودم مدیون حمایت‌های بوکس استان و شهرستان می‌دانم.


رمضانپور که از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود حال عمومی خود را خوب توصیف کرد و افزود: با فیزیوتراپی‌های انجام شده آسیب دیدگی دستم بهتر شده و تا زمان مسابقات بهتر از این هم خواهد شد.


وی در پایان از مردم ایران بویژه مردم مازندران خواست دعا کنند تا بتوانم باری دیگر برای کشور و استانم افتخارآفرینی کنم.


پیش از این نیز قرار بود رقابت‌های انتخابی المپیک بوکس قاره آسیا، بهمن ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا در چین، میزبانی این مسابقات از چشم‌ بادامی‌ها گرفته شده و به کشور اردن وگذار شد. مسابقات انتخابی بوکس از ۱۲ تا ۲۰ اسفند ماه در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار خواهد شد. 


با تصمیم کادرفنی تیم ملی بوکس، اسامی ۸ بوکسور اعزامی ایران به این رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

۱- وزن ۵۲ کیلوگرم، امید احمدی‌صفا

۲- وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش

۳- وزن ۶۳ کیلوگرم، اشکان رضایی

۴- وزن ۶۹ کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده

۵- وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدشاهین موسوی

۶- وزن ۸۱ کیلوگرم، احسان روزبهانی (کاپیتان)

۷- وزن ۹۱ کیلوگرم، طوفان شریفی

۸- وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم، ایمان رمضانپور

علیرضا استکی به عنوان سرمربی، غلامرضا کریمی و همایون امیری به عنوان مربی و دانیال تیماجی به عنوان مربی بدنساز، تیم ایران را در اردن همراهی می‌کنند.

رقابت‌های گزینشی المپیک از ۱۲ اسفند به مدت ۸ روز در امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار