مشتاقی‌نیا؛

مرغ همسایه غازه!

راه شلمچه- سیدحمید مشتاقی‌نیا؛ خانم بازیگر می رود ترکیه کشف حجاب می کند، تقبیحش نمی کنند که هیچ بیشتر هم به او بها می دهند. همین صدا و سیما و ارشاد خودمان را می گویم. فلان تازه وارد سینما می نویسد دختر آبی مظلوم تر از امام حسین علیه السلام است! با یک اشتباه شد سر و تهش را هم می آورند.
آن بازیگر تصاویر کشف حجاب نوآموزان موسسه هنری اش را به مناسبت روز تئاتر منشر می کند تهش می گوید اشتباه شد و می آید تلویزیون می شود کارشناس و داور برنامه طنز. یکی دیگر سگش را بغل گرفته و لبش را می بوسد و عکس این صحنه را منتشر می کند چند هفته شبهای جمعه به او آنتن می دهند که برنامه پر کند. داور می رود با خواهر زنش جلوی دوربین روبوسی می کند کسی چیزی نمی گوید. بازیکن سابق فوتبال پلیس را به سخره گرفته و تصاویر دعوایش را منتشر می کند می شود مربی تیم امید و ...

حامد زمانی با پلیس فرودگاه جر و بحث می کند حق با او بود یا نه حرف دیگری است اما بعد از این ماجرا دیگر از صفحات رسانه ها محو می گردد. این یعنی همان مثال معروف اشداء بینهم! به خودی ها که می رسیم خوب زبانمان دراز می شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
2
ملایی ۱۱ آبان ۱۳۹۸
پرداختن به مسائل اصلی کشور بسی مهم تر است یعنی اگر اقتصاد و معیشت مردم بهتر شود و تبعیض رو به افزایش نجومی، به همراه مدیریت نالایقان و .. محو و نابود شود. و مردم به معنای واقعی به کاندیداهای محبوب و مورد نظر خودشان بتوانند رای بدهند.. آنوقت نه سگ و گربه و نه فلان سلبریتی یا خواننده برایشان مهم نیست!
سخن در باره تبعیضات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و... بسیار است.
....!!°!!!
پاسخ
آخرین اخبار