مشتی که پیام مهمی داد

رهبر انقلاب پیش از بقیه و جلوی چشم مردم این مرحله را آغاز می‌کند. تا خیال مردم راحت‌تر باشد.

به گزارش راه شلمچه، عبدالمطهر مطهرخانی چند نکته سریع درباره رویداد بزرگ دریافت واکسن ایرانی توسط رهبرانقلاب نوشته است:

۱. هنوز فاز کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی برکت به طور کامل تمام نشده اما آقا با اصرار خودشان از واکسن ایرانی استفاده می‌کنند. ریسک استفاده از واکسن ایرانی را به جان می‌خرند اما در یک پیشرفت علمی بزرگ و موثر شریک می‌شوند.

۲. با اینکه تا اینجا مردم در نوبت‌های دریافت، واکسن‌های خارجی مصرف کرده‌اند، اما آقا برای دریافت واکسن ایرانی هم منتظر نوبت طبیعی یک ایرانی ۸۰ ساله می‌شوند و به عنوان آخرین نفرات در این بازه سنی واکسن دریافت می‌کنند. درصورتی که می‌توانستند به بهانه دریافت واکسن ایرانی خیلی پیش از این واکسن را دریافت کنند.

۳. زمان دریافت اما نکته مثبت دیگری هم دارد. این روزها آغاز مرحله سراسری تزریق واکسن ایرانی، با مجوز اضطراری وزارت بهداشت است. رهبر پیش از بقیه و جلوی چشم مردم این مرحله را آغاز می‌کند. تا خیال مردم راحت‌تر باشد.

۴. من امروز موقع دیدن این فیلم یاد دانشمندان جوان تولیدکننده واکسن بودم، چقدر آن‌ها از دیدن دریافت واکسن توسط رهبر احساس خوبی پیدا کرده‌اند. چقدر خستگی از تن‌شان بیرون رفته وقتی دیدند بالاترین مقام کشور حاصل دست‌رنج آنان را با افتخار استفاده می‌کند. مقایسه کنید با جوانانی که برای ثبت اختراع، خرید محصولات دانش‌بنیان یا حمایت از استارت‌آپ‌های خلاقانه‌شان ماه‌ها و سال‌ها پشت در اتاق مدیران کوتوله نفتی و عشق واردات گیر می‌کنند و سرخورده می‌شوند. دانشمندان جوان تولیدکننده واکسن کووبرکت که ایران را تبدیل به ششمین کشور تولیدکننده واکسن کرونا در جهان کرده‌اند، حتما امروز یکی از شیرین‌ترین روزهایشان را تجربه کرده‌اند. 

۵. طرز مشت کردن دست، حالت استوار قرار گرفتن بازو و ساعد، نگاه محکم و نافذ به حضار و بعد هم بلافاصله ایستادن و مرتب کردن لباس، همه دارای پیام‌های روشن است. ترکیبی توامان از شجاعت و اقتدار به همراه افتخار و مباهات به جوان ایرانی. آقای خامنه‌ای امروز در عین اقتدار حسابی پز فرزندان جوان و دانشمندش را به دنیا داد!

۶. از آغاز فراگیری کرونا، آقا مثل یک پدر دلسوز مردم را به رعایت توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک و ... توصیه می‌کردند. خودشان هم بیش از همه مسئولان عامل به این توصیه‌ها بودند و بسیاری از برنامه‌هایشان را لغو یا محدود کردند. آن توصیه‌ها و دلسوزی‌های پدرانه با این حرکت شجاعانه در دریافت واکسن ایرانی تکمیل شد

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
سعیدمشائی ۵ تیر ۱۴۰۰
درود بررهبرفرزانه، مقتدر، عالم وزمان شناس
پاسخ
آخرین اخبار