مطالعه و کتابخوانی بهترین سرگرمی برای ایام کرونا و شب یلداست

سیدعلی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندار گنبد کاووس در نشست اهدا جوایز مسابقه مجازی شعرخوانی برای شهدا گفت: بهترین تفریح برای کودکان و نوجوانان و خانواده ها مطالعه و کتاب خواندن است.


به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، دراین مسابقه که به صورت مجازی توسط پایگاه مقاومت ام عطیه حوزه حضرت زینب(س)و همکاری انجمن دوستداران کتاب برگزارگردید نویسنده مجموعه کتابهای محلمون بهاره گفت؛ مقام معظم رهبری در پیامی به برگزار کنندگان کنگره شهدای بوشهر در سال 98 بیان داشتند که نویسندگان، کتابهایی را بنویسند که شهدا را به کودکان بشناساند.واین سخن ایشان باعث شد که بنده گام های محکم تری در این خصوص بردارم و تا کنون 8 جلد کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته ام که هرکدام بر اساس زندگینامه یک شهید می باشد.

مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس از خانواده ها خواستند که؛ برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نذورات و هدایای خود را به سمت نذر کتاب و اهدا کتاب سوق دهند حتی صداقات خود را با نیت خرید کتاب و اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان وخانواده های کم برخوردار در این زمینه پراخت کنند.

وی در پایان گفت: مطالعه و کتابخوانی بهترین سرگرمی و برنامه برای حلقه های صالحین بخصوص کودکان و نوجوانان وهمچنین برای ایام کرونا و شب یلداست.
در پایان این مراسم به برگزیدگان این مسابقه جوایزی(کتاب) اهدا شد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار