معاون روحانی که به امام(ره) توهین کرده بود به دادسرا احضار شد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به دادسرای کارکنان دولت احضار شد و  انتظار برخورد قاطع قوه قضائیه با عیسی کلانتری بیش از هر زمانی متوجه افکار عمومی شد.

 به گزارش راه شلمچه، در پی انتشار اظهارات توهین‌آمیز عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره حضرت امام(ره) و ریشه‌های انقلاب اسلامی در مصاحبه با رسانه‌های مجازی، کلانتری به شعبه هفتم دادسرای کارکنان دولت احضار شد و درباره توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی تفهیم اتهام و با قرار تامین آزاد شد. 

اظهارات موهن و نسنجیده عیسی کلانتری موجب واکنش دوستداران انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) شد و اعتراضات جدی را در پی داشت که خواستار پیگیری این موضوع از سوی قوه ‌قضائیه شده بودند. 

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات معاون رئیس‌جمهور .اکنش نشان داد و گفت: این اظهارنظر رئیس سازمان محیط‌زیست یک هنجارشکنی و یک تابوشکنی به شمار می‌رود.

  وی از دستگاه قضا و مدعی‌العموم خواست باید به این موضوع ورود پیدا کنند و این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

گفتنی‌است عیسی کلانتری قبلا در قوه قضائیه پرونده دیگری داشته که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه ۱۶ اردیبهشت ماه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده وی گفته بود آقای عیسی کلانتری از قبل پرونده داشته و اغلب در مورد حوزه محیط زیست و تالاب انزلی و فعالیت محیط زیستی در خوزستان، کرمان و اصفهان بوده که اینها موضوعات تخصصی است. 

بنابراین انتظار می‌رود که قوه قضائیه در این باره با دقت و سرعت با معاون رئیس‌جمهور برخوردی قانونی و جدی داشته باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار