جانشین فرمانده سپاه ساری:

مهمترین برکات ما در دفاع مقدس، الگوسازی بود

صادقی عنوان داشت: مهمترین برکات ما دفاع مقدس، الگوسازی بوده و رزمندگان مدافع حرم نیز مصداقی بارز از این موضوع است که ثمرات ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورد.

به گزارش راه شلمچه، با تلاش و برنامه ریزی محسن هدایتی مسئول بسیج رسانه ساری، جلسه شورای بسیج رسانه این شهرستان با تشریح اهداف و برنامه های آتی در حالی برگزار شد که مباحث مربوط به پاسداشت ارزش ها و انسجام در روند اطلاع رسانی اخبار حوزه های مختلف این شهرستان مورد تبادل نظر قرار گرفت.


در این جلسه جانشین فرمانده سپاه ساری با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه ای اجتماعی برشمرد و گفت: رسالت خبرنگاران در راستای انتشار اهداف دفاع مقدس و به تصویر کشاندن حماسه شهدا، خطیر و حائز اهمیت است.


 سرهنگ روح ا... صادقی با بیان اینکه هرآنچه به اهمیت دفاع مقدس پرداخته شود، تاریخ زرین این مملکت را به تصویر می کشد، افزود: دشمن در دوران دفاع مقدس به دنبال ساقط کردن انقلاب اسلامی بود اما به لطف الهی و رشادت های رزمندگان و مدیریت خلاقانه به خوبی از کشور در مقابل جنگ تحمیلی محافظت شد.



وی ظرفیت های شاخص کشور در حوزه های مختلف خدمت رسانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بی شک اگر مدیریت در سطوح مختلف تقویت و بهینه شود، پیشرفت های ما در بخش های مختلف بیش از پیش خواهد بود.


صادقی عنوان داشت: مهمترین برکات ما دفاع مقدس، الگوسازی بوده و رزمندگان مدافع حرم نیز مصداقی بارز از این موضوع است که ثمرات ارزشمندی را برای ما به ارمغان آورد.


جانشین فرمانده سپاه ساری یادآور شد: هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما اعتقاد داریم علاج آن نیز در داخل کشور است و ترویج روحیه رفتاری رزمندگان 8 سال دفاع مقدس می تواند نسخه ای شفابخش در مسیر رفع مشکلات باشد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: کار رسانه ها و خبرنگاران مقدس است و باید از این ظرفیت شاخص در جهت نشر انقلاب اسلامی و اهداف متعالی آن استفاده کاربردی کرد.


گفتنی است در پایان این جلسه هدیه ای به رسم یادبود و به مناسبت هفته دفاع مقدس به جانشین فرمانده سپاه ساری اهداء شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
۳ مهر ۱۳۹۹
خداقوت دلاور
پاسخ
آخرین اخبار