آغاز هفته هفدهم لیگ برتر با شکست شمالی‌ها +جدول

 هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با انجام دو مسابقه از امروز پنجشنبه آغاز شد. در یکی از دیدارهای امروز تیم استقلال به مصاف ملوان انزلی رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید و سچاهان در قائمشهر به برتری رسید.

به گزارش راه شلمچه، در بازی دو تیم که از ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت سیدمهدی سیدعلی آغاز شد، پدرام پورقاضی (۳۶ - گل به خودی)، محمد محبی (۴۴)، ارسلان مطهری (۷۶) و روزبه چشمی (۸۶) برای استقلال گلزنی کردند. 


به این ترتیب آبی پوشان پس از سه هفته ناکامی در لیگ برتر مجددا به پیروزی رسیدند تا این برد را با حدود هزار تماشاگر خود در ورزشگاه جشن بگیرند. استقلال با این برد ۳۰ امتیازی شد و باتوجه به برد امروز سپاهان برابر نساجی، موقتا به رده سوم جدول صعود کرد.

   

نساجی 0  سپاهان 1

قبل از این دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر سپاهان خاتمه یافت.

امید نورافکن در دقیقه 51 زننده تک گل شاگردان مورایس بود. هافبک سپاهان که هفته گذشته هم مقابل استقلال گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، مقابل نساجی نیز پایش به گل باز شد تا تیمش همچنان جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در بالای جدول باشد.

این دومین باخت خانگی فصل شاگردان حمید مطهری بود که رقم خورد. نساجی پیش از این در هفته دوازدهم مقابل صنعت نفت در ورزشگاه وطنی شکست خورده بود.

 داوری این دیدار برعهده بیژن حیدری بود که این داور فرشاد احمدزاده و محمد قربانی از سپاهان و ایوب کلانتری و کریم اسلامی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

 

برنامه سایر مسابقات هفته هفدهم

 هفته هفدهم لیگ برتر امروز آغاز شد و علاوه بر استقلال، تیم سپاهان به مصاف نساجی رفت و با یک گل پیروز شد. فردا جمعه با برگزاری ۶ مسابقه دیگر بازی های این هفته پیگیری می شود. در حساسترین مسابقه و از ساعت ۱۷:۱۵ پرسپولیس میهمان فولاد خوزستان است. 

* آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان
 * ذوب آهن اصفهان - تراکتور تبریز
 * پیکان تهران - مس کرمان
 * گل گهر سیرجان - مس رفسنجان
 * نفت مسجد سلیمان - هوادار تهران
 * فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران 


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار