میرسلیم نتوانست تهمت‌های خود را علیه قالیباف اثبات کند

 پس از آنکه مصطفی میرسلیم به دلیل اتهام زنی علیه رییس مجلس توسط دستگاه قضایی محکوم شد، در مصاحبه ای با خبرنگاران پاسخ های تناقض آمیزی در این باره ارائه کرد.            

به گزارش راه شلمچه، میرسلیم که به دلیل اتهام کذب رشوه ۶۵ میلیاردی برای رای ندادن مجلس دهم به تحقیق و تفحص از شهرداری ، در دادگاه تجدیدنظر با شکایت محمد باقر قالیباف محکوم شده ابتدا گفت که حکم به او ابلاغ نشده ولی بالاخره بعد از پرسش های مداوم خبرنگاران گفت که حکم به وکیل او ابلاغ شده است که در تناقض با سخن اول او بود. 

فردا نوشت: او که به سختی حاضر شد درباره ابلاغ حکم دادگاه سخن بگوید در ابتدای صحبت ها از تخلفات عیسی شریفی به عنوان پشتوانه ادعای کذب خود سخن گفت در حالی که پس از استعلام مشخص شده، این موضوع جزو موارد اتهامی شریفی نبوده است و مشخص نیست که میرسلیم بر چه اساسی چنین ادعایی را مطرح می کند.

این نماینده مجلس در عین حال در این گفت و گو و سایر مطالب ، هیچ گاه از اسناد و مدارک برای پشتیبانی از ادعایش سخن نگفته که حکم دادگاه تجدیدنظر نشان می دهد که او اساسا دلایل و اسناد قانع کننده ای نداشته است.

بر پایه این گزارش، همچنین میرسلیم مدعی شده که حکم دادگاه بدوی به نفع او بوده که پی گیری های سایت فردا نشان می دهد چنین ادعایی درست نیست و دادگاه بدوی اتهام نشر اکاذیب او را تایید کرده اما سوء نیت برای او تشخیص نداده که در دادگاه تجدیدنظر او در نهایت محکوم به جزای نقدی بدل از حبس می شود.

این نماینده مجلس که با اتهام زنی بی پایه خود موجب هتک شخصیت رییس مجلس شده ، اعلام خبر محکومیت خود را بازی با آبروی خود دانسته. واقعا جای سوال است که اتهام رشوه به یک شخصیت سیاسی بازی با آبروی افراد است یا اعلام خبر محکومیت فردی که چنین ادعایی کرده است.

اکنون و پس از اعلام خبر کذب بودن اتهامات میرسلیم و محکومیت وی، او به رای صادره تمکین و ادعای خود را پس بگیرد نه اینکه همچنان مسیر اتهام زنی خود را ادامه دهد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار