ناگفته‌هایی از زندگی اکبر طبری

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بار دیگر ناگفته‌هایی از زندگی اکبر طبری فاش کرد.

به گزارش راه شلمچه، زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکبر طبری در ابتدای انقلاب به دلیل فعالیت در گروهک منافقان زندانی شد، اما بعد از آزادی از زندان و با ساده‌انگاری عده‌ای فرماندار شهرستان نور در مازندران شد و بعدازآن نیز با زبان‌بازی و رابطه وارد نهاد قضایی گردید.
وی همچنین در مورد قاضی منصوری گفت: چند بار با قاضی منصوری در دوران مسولیت در قوه قضاییه دیدار داشتم، او در ظاهر یک انسان تمام انقلابی، خوش‌اخلاق و متدین بود.
وی یادآور شد: با این‌وجود قاضی منصوری در پشت این چهره انقلابی و مومن مآب خود پرونده‌های فساد اقتصادی را همراهی می‌کرد.


گفتنی است علیرضا زاکانی، چهارم خرداد به فارس اعلام می‌کند: «رئیسی برخی افراد که در قوه قضائیه دچار فساد بودند را برکنار کرد. معتقدم این برکناری کفایت نمی‌کند و اگر کسی در دوره مسئولیت دچار فساد شده، باید محاکمه‌اش کنند و اتفاقاً محاکمه کردن فردی که فساد آشکاری دارد و توسط آقای رئیسی کنار گذاشته شده، کمک می‌کند که جهت آینده در قوه قضائیه تثبیت شود. البته همه کسانی که کنار گذاشته شده‌اند مقصودم نیست، بلکه فرد یا عنصر خاصی است که کنار گذاشته شده است.»

به گزارش راه شلمچه، اکبر طبری مدیر کل سابق امور مالی و معاون اجرایی سابق قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به ترتیب در دوران ریاست آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی و آیت‌الله صادق لاریجانی بر قوه قضائیه؛ و عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون کنگ فو و هنرهای رزمی بوده‌است. 

طبری هفت روز پس از آغاز به کار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه؛ نخستین مقامی بود که برکنار شد. 

وی در ۲۳ تیر ۱۳۹۸ توسط اطلاعات سپاه پاسداران در آمل بازداشت شد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار