نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان با خبرنگاران برگزار شد +تصاویر

طحان‌ظریف صبح امروز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در باره اظهار نظر برخی از سیاسیون و آیا در صلاحیت‌شان تأثیر دارد، گفت: چارچوب قانون مشخص است و هر کسی در چارچوب فانون اظهارنظر کند اشکالی ندارد و البته تا روز انتخابات هم زمان زیادی باقی مانده است‌.

به گزارش راه شلمچه، هادی طحان نظیف در نشست خبری امروز(26 آذرماه) با خبرنگارن گفت: اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس است و باید دید اساسا تغییری دارد یا خیر؟ اخیرا کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس رد شده بود ولی گویا چهارشنبه هفته گذشته با امضای جمعی از نمایندگان  در دستور کار برگشت و امیدواریم قانون اصلاحاتی را که لازم  دارد انجام شود و انتخابات سال آینده با قانون جدید برگزار شود.

وی افزود: اینکه چه اتفاقاتی در قانون می افتد را من هم  پیش بینی ندارم و باید صبر کرد و دید چه چیزهایی مصوب می‌شود.

طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که دولت در تدوین لایحه اصلاح قانون انتخابات از شورای نگهبان نظری خواسته است؟ گفت: دولت در تدوین این لایحه از شورای نگهبان نظری نخواسته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره این‌که برخی سیاسیون اظهارنظر هایی را اخیرا دارند ایا این موضوع در تایید صلاحیت افراد تاثیرگذار است؟ گفت: چارچوب قانون مشخص است و هر کسی در چارچوب فانون اظهارنظر کند اشکالی ندارد و البته تا روز انتخابات هم زمان زیادی باقی مانده است‌.

طحان نظیف درباره اصلاح قانون اساسی گفت: ما ظرفیت هایی در قانون اساسی داریم و اگر این ظرفیت ها به اجرا برسد، بن بستی وجود ندارد و در قانون اساسی پیش بینی شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار