نشست رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس با گروه کتابخوانی دختران گنبد کاووس

به مناسبت روز شهید انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری موسسه مردم نهاد کتابخوانان نو اندیش جرجان و اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد کاووس در سرای محله سیدآباد شهرداری گنبد کاووس نشست با خانواده شهیدان طیبه صداقت و عوض شفاهی و گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم را برگزار نمود.

 به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این مراسم که با حضور ساسان معین رئیس اداره ورزش و جوانان، علی سیفی مسئول کانون بسیج ورزشکاران، سید علی کریمیان مدیرانجمن و سرای محله سید آباد، خانواده محترم شهیدان طیبه صداقت و عوض شفاهی و گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم برگزار شد ابتدا سید علی کریمیان فعال فرهنگی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم گویی به حاضرین گفت: ما به عنوان یک ایرانی مسلمان وظیفه داریم شعائر اسلامی و دینی و ملی خود را زنده نگه داریم و یکی از این شعائر زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست. 

وی در ادامه گفت: امروز در جمع گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم و خانواده محترم شهید هستیم همانطور که می بینید یکی از اصول این گروه داشتن حجاب برتر یعنی چادر است که این عزیزان چون خود را مقید به پیروی از شهدا میدانند با پوشش کامل و چادر در همه برنامه شرکت میکنند و در بهمن ماه همین بچه در اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی سرای محله سید آباد شهرداری گنبد کاووس که با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار شد شرکت نمودند که انشاءالله امروز احکام قهرمانی و لوح های تقدیر آنان اهدا خواهد شد. 

در ادامه این مراسم ساسان معین رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس در خصوص فعالیت های این موسسه گفت: بنده از فعالیت های فرهنگی مذهبی این موسسه که از موسسات فعال ماست و همه شما عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم و از اینکه با حفظ حجاب خودتان به وصیت شهدا عمل میکنید همه شما را شایسته تقدیر می دانم.

 وی در ادامه گفت: ما همگی مدیون خون شهدا هستیم، اگر امروز در آرامش و امنیت در این برنامه ها شرکت می کنیم به خاطر از خود گذشتگی و ایثار شهدا و خانواده شهداست. 

درپایان این مراسم از نوه شهید از سوی رئیس اداره ورزش جوانان با اهدا یک جلد کتاب تقدیر به عمل آمد و به هریک از حاضرین یک جلد از کتاب بانوی باصداقت با امضای فرزند شهید اهدا شد.



اگر خوشت اومد لایک کن
1