نماز جمعه این هفته قائمشهر برگزار شد +تصاویر

نماز عبادی سیاسی این هفته قائمشهر همزمان با یازدهمین روز ماه مبارک رمضان و سومین روز سال 1403 به امامت آیت‌الله علی معلمی و با حضور خیل نمازگزاران روزه‌دار قائمشهری در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه از مازندران، امام جمعه قائمشهر در بخشی از خطبه‌های امروز ضمن دعوت خود و جمیع نمازگزاران به تقوای الهی، افزود: هر ساله، سال تحویلی که میرسد، رهبری معظم انقلاب، هم پیام دارند و هم صحبت و رهنمود. حتماً عموم شما عزیزان از طریق رسانه ها و مخصوصاً از طریق تلویزیون در جریان قرار می‌گیرید. رهبری معظم در پیام نوروزی به شیرینی‌ها و تلخی‌های سال گذشته واقع بینانه اشاره کردند.

آیت‌الله معلمی ادادمه داد: پیشرفت های علمی و فناوری و تولیدات زیربنایی و حضور حماسی مردم ، هم در روز قدس سال گذشته و هم در 22 بهمن که واقعاً حضور، حضور بسیار جدی و معنادار و نمایان بوده که واقعاً نقاط قوت ملت است. اما نه تنها رسانه‌های بیگانه در صدد تضعیف روحیه ما تلاش می‌کنند، بعضی از سیاسیون مفلوک و بعضی هم که حتی در منطقه خود هم طرد شده‌اند با بی حیایی لب به سخن بگشایند که مسئولین فعلی را بگویند باید از مردم عذرخواهی کنند. گویی که خودشان داشتند گل می‌کاشتند برای مردم  که حالا دولت و رئیس‌جمهور را اینگونه طعنه بزنند. 

وی گفت: اینها کفران نعمت و خوش خدمتی به دشمن است. من متهم نمی‌کنم که آیا اینها از بیرون مزد می‌گیرند یا جاهلند. اما این حرف و این کار، خوشایند و پسند دشمن است. حالا چه مزدور بی مواجب باشند و چه مزدور مواجب بگیر باشند.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار