نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را از دست ندهید

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز شنبه 27 فروردین با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مصلی بزرگ تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش راه شلمچه، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ستاد ملی کرونا، وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به اصل برگزاری نمایشگاه‌های قرآن و کتاب مجوز برگزاری دادند و در این دو سالی که به علت شیوع ویروس کرونا نمایشگاه قرآن برگزار نشده بود ضربه به بدنه ناشران، کتابفروشان و مجموعه‌های فرهنگی و هنری وارد شد. لذا مقرر شد با رعایت همه ضوابط و پروتکلهای بهداشتی، این دو نمایشگاه به‌صورت حضوری برگزار شود و بر این اساس بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از ولادت باسعادت حضورت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان آغاز و تا روز قدس دایر خواهد بود.

رئیس بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: براساس مصوبه، در شب‌های مبارک قدر به دلیل برنامه‌های باشکوه مصلی برای این شب‌ها، نمایشگاه یک ساعت زودتر تعطیل خواهد شد.

 اشاره می‌شود نمایشگاه قرآن امسال با شعار «قرآن؛ کتابِ امید و آرامش»، از شنبه ۲۷ فروردین همزمان با میلاد امام حسن (ع) تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود. امسال نمایشگاه مجازی هم در کنار نمایشگاه حضوری قرآن برگزار خواهد شد.  

معرفی خادمان نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در کنار تجلیل از خادمان قرآنی بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود. بیست و ششمین مراسم تجلیل از خادمان قرآنی هم در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار