نمایشگاه روزنامه دیواری «در مسیر لاله‌ها» درگنبد کاووس

دانش آموزان مدرسه بیک زاده گنبد کاووس با همکاری انجمن اولیا و مربیان نمایشگاه روزنامه دیواری با موضع ایثار و شهادت و با عنوان در مسیر لاله ها را برگزار کردند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، این نمایشگاه که در قالب 11 روزنامه دیواری برای 11 شهید شهرستان برگزار شد، مورد توجه و بازدید حسین فدایی رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود موحدی راد مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اولیا و مربیان این مدرسه قرار گرفت.


در این بازدید سید علی کریمیان رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بیک زاده در خصوص این نمایشگاه چنین بیان داشتند: این نمایشگاه در قالب طرح" در مسیر لاله" که به یاد و نام شهدا برگزار شده است به معرفی شهدا می پردازد، و شهدای گنبد کاووس را به دانش آموزان معرفی و آنان را به صورت مختصر با این شهدا آشنا می نماید.


وی در همین خصوص گفت: در قالب طرح در مسیر لاله ها " شهید محمد عسکری" به عنوان شهید شاخص این مدرسه انتخاب واز تمثال این شهید رونمایی به عمل آمد و نمایشگاهی از آثار بجا مانده از این شهید گرانقدر هم در مدرسه برگزار شد.

در پایان این بازدید واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس 40 جلد کتاب کودک با موضع ایثار و شهادت را به دانش آموزان این مدرسه اهدا شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار