هشدار کریمی‌فیروزجایی؛

نکند پس از انتخابات انگشت ندامت و حسرت در دهان بگذاریم

عضو هیئت رئیسه مجلس در گردهمایی سراسری ستاد انتخاباتی کشوری سحر گفت: در گذرگاه تاریخ قرار داریم که اگر اشتباه کنیم به دره‌ای سقوط خواهیم کرد که نه تنها ملت ايران بلکه تفکري که داعیه‌دار خون سیدالشهدا(ع) و مکتب عدل و عدالت علی ابن ابیطالب (ع) است، به زمین خواهد خورد.

به گزارش راه شلمچه، گردهمایی سراسری ستاد مرکزی سحر حامیان آیت‌الله رئیسی در میدان فلسطین، مسجد امام صادق(ع) با حضور مسئولان ستادها و کمیته‌های کشور برگزار شد.

در این مراسم علی ‌کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انشاءالله روز 28 خرداد نقطه درخشان دیگری در تاریخ مبارزات کشور ما خواهد بود و با مشارکت حداکثری انتخاب اصلح صورت مي گیرد؛ اگر قوه مجریه و انقلاب را دست نامحرمان و نااهلان دهیم نه تنها در آن دوره‌ای که مسئولیت آنهاست، بلکه سال‌های سال اثرات بعضی از معاهده‌ها، توافقنامه‌ها و قراردادنامه‌ها باقي مي ماند؛ مگر ترکمن‌چای 100 سال قبل بود ولي اثراتش را الان هم داریم می‌بینیم. اثرات رأی در یک روز را سال‌های سال خواهیم دید.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئولیت خطیر همه مسئولان اعضای ستادهای انتخاباتی رئیسی، گفت: وظیفه همه شما فعالان ستاد انتخاباتی آقای رئیسی که در اینجا گرد هم آمدید این است که پیام مبارزه با فساد را به همه مردم برسانید چون شرایط نسبت به گذشته بسیار تفاوت دارد و این مسئولیت و مأموریت بر دوش همه ما قرار دارد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با انتقاد از عملکرد کاندیداهای همسو با رئیسی افزود: انتظار ما این بود در این مناظره‌ها اتفاقاتي بیافتد و روشنگری به صورت گیرد که متأسفانه نشد البته مناظره اول بهتر بود ولي فرهيختگان از نوع گفتمان و ادبيات حاکم بر مناظره دوم گله‌مندند.

رئیس فراکسیون عشایری مجلس گفت: قرار نبود در مناظره هرکسی بیاید ساز خودش را بزند و یا حرف خودش را بزند. دوستان دیگری که هستند باید کمک می‌کردند به جریان انقلاب و تو دهن آنهایی که کانون انقلاب را مورد هدف قرار داده بودند و ابهامات و شبهات را در ذهن مردم و مخاطبان ایجاد می‌کنند، می‌زدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آقای رئیسی در نظرسنجی‌ها پیشتازند و بالای 50 درصد اقبال دارند و باید کمک کنیم تا این گفتمان به جلو برود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با نگرانی از روزهای باقیمانده تا انتخابات جمعه آینده گفت: دیروز در سفر اهواز هزاران علاقمند به تفکر مبارزه با فساد و بی عدالتی به استقبال آیت‌الله رئیسی آمده بودند و این ظرفیت را باید تقویت کنیم و جلو ببریم و اگر خدای ناکرده در دو سه روز آینده مراقبت نكنيم و اتفاقی بیافتد، همانند یک آجری از بین آجرها برداشته شود، همه آنها خراب می‌شود. اگر نتوانیم در مناظرات از  گفتمان انقلاب خوب دفاع کنیم ممکن است ورق برگردد. البته انشالله به فضل الهی و با عنایت امام زمان (عج) و به برکت خون شهدا شرایط به شكل مطلوب به روز جمعه آینده منتهی گردد.

کریمی‌فیروزجایی دوباره به مناظره‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: آنها طراحی کردند و با گفتن کاندیدای پوششی جنگ تاکتیکی و استراتژیک را علیه ما آغاز کردند و دوستان ما برای اینکه بگویند پوششی نیستند، حرف‌های خودشان را زدند و اصلا قرار این نبود.
كريمي فيروزجايي در پايان اشاره كردند: برگزاري همايش در شرايط كرونايي و استفاده بيش از حد بنرها، نوعي ضد تبليغ شده است. بايد در فضاي مجازي و در گفتگوهاي چهره به چهره، پيام سيد محرومان را به بدنه جامعه منتقل كنيم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1