هاشمی گزینه جدی استانداری مازندران

در حالی که گزینه‌های زیادی برای استانداری مازندارن مطرح شده بودند اما به نظر می‌آید دکتر علی هاشمی تمامی معادلات را بهم زده و بزودی  در مازندارن سکونت خواهد کرد.

به گزارش راه شلمچه، پس از اینکه افراد زیادی برای استانداری مازندران خیز برداشته بودند و از طرفی هم نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی بر استاندار بومی تأکید داشتند اما تا کنون به گزینه واحدی نرسیدند و بر اساس شنیده‌های ما جدی‌ترین گزینه برای استانداری مازندران دکتر علی هاشمی 42 ساله است.

وی دکترای تخصصی علوم سیاسی با گرایش سیاستگذاری عمومی دارد که در حال حاضر دستیار و مشاور عالی معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم است.

هاشمی عضو سپاه پاسداران( نیروی سپاه قدس) است که در کارنامه خود مشاور کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مرصاد، انجمن نورد کاران فولاد ایران، مدیرکل بازرسی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران، مشاور اقتصادی تشخیص مصلحت نظام، رئیس هیئت مدیره تعاونی مسکن مترو، مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مشاور اقتصادی کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

 

 

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار