هشدار یک کارشناس ورزشی نسبت به وضعیت بحرانی کشتی مازندران

وفایی نژاد تصریح کرد: یادمان نخواهد رفت که غلامرضا نوری زاد در زمان مسولیت دبیری هیات کشتی مازندران در طول 18 سال هیچگاه به دنبال اینگونه رفتار نبود و تمام وقت خود را صرف کمک به امورات مسابقات آن هم با آن حجم از کشتی گیران می‌کرد.

به گزارش راه شلمچه، شعبان وفایی نژاد عضو کمیته تخصصی تربیت بدنی ورزش مازندران در جدیدترین اظهارات خود پیرامون وضعیت کشتی استان به خبرنگار ما گفت: متاسفانه هر روز شاهد بحرانی تر شدن وضعیت کشتی مازندران و جنگ قدرت در میان اعضای آن برای خودنمایی و تبلیغات شخصی از مصاحبه های درون تشکیلات گرفته تا گزارشگری در فضای مجازی هستیم.


وی افزود: بسیار بسیار جای تأسف دارد که دبیر مبتدی هیات کشتی بجای رسیدگی به امورات مسابقات که در روز پایانی با تغییر قانون! تک حذفی شدن آن صورت گرفت، سرگرم گزارشگری بوده و این اتفاق نادر تا به امروز در هیچ استانی رخ نداده است. 


وفایی نژاد تصریح کرد: یادمان نخواهد رفت که غلامرضا نوری زاد در زمان مسولیت دبیری هیات کشتی مازندران در طول 18 سال هیچگاه به دنبال اینگونه رفتار نبود و تمام وقت خود را صرف کمک به امورات مسابقات آن هم با آن حجم از کشتی گیران می‌کرد.


این کارشناس کشتی مدعی شد: مصاحبه اخیر عسکری محمدیان نه تنها چلشی جدید پیش روی فرزندش فراهم کرد بلکه غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی این اجازه را به خود داد تا به راحتی در رسانه ملی به وی اهانت نماید که تاسف جامعه کشتی استان را بدنبال داشت.


پیشکسوت کشتی مازندران در ادامه ضمن نگرانی از شرایط دستمزد های رد و بدل شده در مسابقات اخیر نوجوانان و جوانان گفت: طبق اخبار واصله بنده شخصا در خصوص چرخش و گردش مالی مسابقات اخیر با دکتر رنگرز گفتگو خواهم کرد تا خدایی نکرده عده ای برای منافع مالی خود با اعتبار و قداست کشتی مازندران بازی نکنند.


وفایی نژاد در پایان ضمن نگرانی از بحران بوجود آمده در کشتی شهرستان بابل که به استعفای رئیس آن انجامید اظهار تاسف کرده و خواستار رسیدگی و بررسی این استعفا شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
۲۹ اسفند ۱۳۹۹
وفایی نژاد تنها نیست,حرفها و نگرانی هاش بخاطر باندبازی و کوتاه موندن دستشون ب بدنه هیات کشتی هست,
هیات کشتی بدبخت هرکاری انجام داد هیات قبلی و دارودستش بهش تاختن و با گویش مظلوم نمایانه قصد تحریک افکار عمومی رو دارن,قبل از این نگرانی ,نگرانی آقایان این بود که اینها کشتی نمیتونن برگزار کنن,وقتی برگزار کردن و برای اولین بار در تاریخ این رقابتها کل ایران میتونستن از منزل کشتی ها رو نگاه کنن با اینکه نظم مسابقات بسیااار عالی تر از گذشته بود ,دیدن راهی نیست جز گیر دادن ب کاری ک تماما مهارتش رو داره دکتر فعلی و همه مازندرتن راضی بودن بجز وفایی نژاد,رستمیان,قادری,نوری زاده و ...
پاسخ
آخرین اخبار