هم حزبی وزیر ورزش در پرسپولیس به آخر خط رسید!

تنها ملاک وزارت ورزش برای حضور این افراد در هیئت مدیره پرسپولیس، هم طیف بودن رسول‌پناه با مسعود سلطانی‌فر است.

به گزارش راه شلمچه، سه روز پس از اینکه یحیی گل محمدی در نشست خبری اش ضرب الاجلی ۴۸ ساعته برای کنار گذاشتن مهدی رسول پناه از هیئت مدیره تعیین کرد، شواهد حاکی از این است که او به مقصود خود خواهد رسید.

 

مهدی رسول پناه که پس از درگذشت زنده یاد جعفر کاشانی در مهر ماه سال گذشته به عضویت هیئت مدیره درآمده بود، پس از استعفای محمدحسن انصاری فرد در آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد و حدود ۹ ماه این شغل را در دست داشت اما پس از حواشی به وجود آمده، از سمتش به عنوان نفر اول اجرایی باشگاه استعفا داد اما در عضویت هیئت مدیره به عنوان رییس باقی ماند.

 

نکته جالب، مشکلات موجود بین او و یحیی گل‌محمدی است که چند بار سرمربی سرخ ها را تا آستانه استعفا پیش برد و حتی یحیی اعلام کرد نامه فسخ خود را به باشگاه ارسال می‌کند تا پس از لیگ قهرمانان آسیا، جدایی اش قطعی شود. البته در همان زمان نیز مشکلات موجود بین طرفین هنوز علنی نشده بود تا این که صحبت های سرپرست قرمزها در جمعی خودمانی در باشگاه پرسپولیس انتشار یافت و همه از رابطه تیره و تار این دو با خبر شدند تا این که سرانجام رسول پناه از مدیرعاملی کنار رفت.

 به نظر می‌رسد تنها ملاک وزارت ورزش برای حضور این افراد در هیئت مدیره پرسپولیس، هم طیف بودن رسول‌پناه با مسعود سلطانی‌فر است. رئیس هیئت مدیره پرسپولیس که عضو «حزب اعتماد ملی» است، بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی هیچ‌وقت نمی‌توانست در پرسپولیس پست بگیرد و بسیار روشن است که هم‌حزبی بودن او با مسعود سلطانی‌فر تنها ملاک حضورش در باشگاه پرسپولیس است. ملاکی که پیش از انتشار ویدیوهای صحبت‌های غیر اخلاقی ‌رسول‌پناه نیز کاملاً مشهود به نظر می‌رسید. ضمن اینکه رسول‌پناه در ویدیوی تازه منتشر شده خود نیز صحبت‌هایی در خصوص اقدام مهدی ترابی مطرح ‌کرده و با ادبیاتی ناپسند حرف‌هایی زده که جای رسیدگی دارد و باید به آن ورود جدی شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار