واکنش بادامچیان در باره خبر قیمت بنزین 20 هزارتومانی

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در باره انعکاس خبر نادرست رسانه‌ها از مصاحبه اخیر وی برای قیمت بنزین 20 هزارتومانی گفت: امیدوارم آنها که از اظهاراتم سوء استفاده کردند متوجه شوند که با تکرار این مطالب در جامعه بی آبرو خواهند شد.

به گزارش راه شلمچه، اخیرا برخی رسانه‌ها با عنوان مقدمه چینی برای بنزین 20 هزارتومانی و با سوء برداشت از مصاحبه دبیرکل موتلفه اسلامی منتشر کردند که در این باره اسدالله بادامچیان یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین حزب نقش آفرین در تاریخ سیاسی ایران اظهار داشت: برخی سایت‌ها نوشته‌اند که موتلفه اسلامی زنگ بنزین 20 هزارتومانی را به صدا در آورده‌ است. متاسفم از تقطیع مصاحبه‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به بهره‌ برداری‌های غلط اینگونه سایت‌ها، از من در باره افزایش قیمت بنزین پرسیدند و از آنها پرسیدم مگر دولت چنین مطلبی را گفته است؟ در پاسخ گفتند، خیر. گفتم پس چرا این سوال را می‌پرسید؟ در پاسخ گفتند؛ قیمت فعلی بنزین آیا به همین قیمت سه هزارتومان بماند؟ به ایشان گفتم مسئله قیمت بنزین در داخل است که باید بگونه‌ای باشد که موجب گرانی به ویژه در حمل و نقل نشود و این کار را می‌توان با کارت هوشمند و مدیریت درست انجام داد.

دوم اینکه بنزین در داخل کشور ما لیتری سه هزار تومان است در حالیکه در کشورهای همسایه لیتری 12 تا بالای 20 هزار تومان است. این تفاوت قیمت تشویق به قاجاق است.

بادامچیان افزود: می توان سیاست گذاری کرد که به جای قاچاق بنزین در کشورهای همسایه، به قیمت واقعی فروش رود و تفاوت قیمت، بدست قاچاقچی‌ها نرود و موجب ازدیاد قاچاق بنزین و قاچاقچی نگردد.

بادامچیان در پایان تأکید کرد: امیدوارم آنها که سوء استفاده خبری از اظهاراتم در مصاحبه کردند متوجه شوند که با تکرار این مطالب در جامعه بی آبرو خواهند شد و این به ضرر آنهاست.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار