واکنش ترامپ به اظهارات نماینده کره شمالی در سازمان ملل

ترامپ در واکنش به اظهارات نماینده کره شمالی مبنی بر قرار نداشتن خلع سلاح هسته‌ای روی میز مذاکره گفت اگر این کشور اقدام خصمانه‌ای انجام دهد، شگفت زده خواهد شد.

واکنش ترامپ به اظهارات نماینده کره شمالی در سازمان مللبه گزارش راه شلمچه به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات نماینده کره شمالی در سازمان ملل که گفته بود پیونگ یانگ دیگر بر سر مساله خلع سلاح هسته‌ای با واشنگتن مذاکره نخواهد کرد و خلع سلاح هسته‌ای دیگر روی میز مذاکره نیست اعلام کرد: «خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه اگر کره شمالی اقدام خصمانه‌ای انجام دهد، شگفت زده خواهد شد اعلام کرد: «فکر می‌کنم کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی علاقه‌مند به این است که ببیند برای آمریکا اتفاقی می‌افتد.»

ترامپ گفت: «من روابط بسیار خوبی با کیم‌جونگ‌اون دارم و معتقدم که هر دو می‌خواهیم این رابطه را حفظ کنیم.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «کیم‌جونگ‌اون می‌داند که من انتخابات در پیش دارم و فکر نمی‌کنم که بخواهد در آن مداخله کند.»

کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل، روز شنبه تاکید کرد بحث خلع سلاح هسته‌ای کشورش به طور کامل از موضوعات مورد بحث با آمریکا کنار گذاشته شده است.

به نظر می‌رسد این اظهار نظر نماینده کره شمالی در ادامه همان تهدیدات سابق پیونگ‌یانگ باشد که قصد داشت موضع خلع سلاح هسته‌ای را طی دو سال گذشته از روی میز مذاکرات با آمریکا کنار بزند. (بیشتر بخوانید)

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار