واکنش سردار آزمون به پاسخ رد خانواده دختر موردعلاقه‌اش!

الکی ننویسید. خودم خسته شدم از دو قدمی سویا. روحم خبر ندارد، به قران روحم خبر ندارد از این ماجراها. یک بار خوابیدم بیدار شدم دیدم نوشتند سویا در دو قدمی خرید سردار آزمون. ننویسید.                

به گزارش راه شلمچه، سردار آزمون از دیدار تیم ملی برابر سوریه و شایعه‌های زیادی که در خصوص جدایی اش از زنیت شنیده می‌شود گفته است. او همچنین درباره شایعه ازدواجش نیز واکنش روشنی نشان داد.

تیم ملی بازی دوستانه‌ای انجام داد و با سه گل پیروز شد، ولی بعد از بازی انتقاد‌های زیادی به سبک بازی تیم ملی وارد شد.

۳ گل زدیم و خیلی از موقعیت‌ها را هم از دست دادیم. خودمم هم از نیمه دوم خیلی راضی نبودم، ولی خب زمانی که با چند گل در همان دقایق اول جلو می‌افتید، به خاطر شرایط بازی نمی‌توانید صد در صد کارتان را درست انجام دهید و فوتبال همیشه همین شکلی بوده است. امیدوارم در آینده تمرکزمان را روی بازی‌ها و تمرینات بگذاریم. ما بازی‌های زیادی نداریم، همه حریفان دو بازی می‌کنند، ولی ما یک بازی انجام می‌دهیم و آن هم با تیم ملی سوریه است. شاید هم آن‌ها را دست کم گرفته باشیم. اگر یک تیم خوب مقابل ایران قرار بگیرد و بتوانیم در یک ماه دو بازی انجام دهیم، این موضوع خیلی به نفع بازیکنان و تیم ملی تمام می‌شود. الان می‌دانم زمان خیلی کم است و امیدوارم در آینده کم و کستی نداشته باشیم.

متاسفانه فیفا دی‌های زیادی را از دست دادیم و فکر می‌کنیم تا خردادماه که بازی‌ها برگزار می‌شود دیگر بازی دوستانه‌ای نخواهیم داشت.

نمی‌دانم در این مورد تقصیر چه کسی است، ولی باید تمرکز خود را روی بازی‌ها و تمرینات بگذاریم. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم. این موضوع نه تنها برای من بلکه برای تمام بازیکنان مهم است.

مهدی طارمی می‌گفت اگر به جام جهانی نرویم، ۳۰ سال عقب می‌افتیم. می‌گفت همینجوری ۲۰ سال عقب هستیم، ۸ سال هم به خاطر دو دوره جام جهانی.

درست می‌گوید، چون یک نسل قشنگ می‌سوزد. قطعا اگر تیم ملی به جام جهانی برود خیلی از بازیکنان دیده می‌شوند، شناخته‌تر می‌شوند، باتجربه‌تر و با کیفیت‌تر می‌شوند.

سردار جان اکنون که جلوی شما هستیم یاد دوره قبل و زوج طلایی شما و مهدی طارمی می‌افتیم. این یک بحث، بحث دیگر اینکه چه تیم ملی با ثباتی داشتیم که چند بازی به پایان بازی‌های مقدماتی، صعودمان قطعی شده بود و به عنوان تیم دوم بعد از برزیل از سی و دو تیم به جام جهانی رفتیم، ولی چرا حالا به این وضعیت دچار شدیم؟

آدم هر موقع می‌تواند اشتباه کند. نمی‌دانم شاید تصمیم رییس قبلی فدراسیون برای فوتبال ایران تصمیم مناسبی نبوده است. آدم ممکن است اشتباه کند، ولی ما نباید تمرکز خود را از دست بدهیم. درست است این اتفاقات رخ داده، ولی باید تمرکز خود را بگذاریم و امیدواریم در آینده بدون اما و اگر به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

بحث بعدی در خصوص میزبانی بحرین است. در بازی رفت دیدید چه حاشیه‌های برای ما ایجاد کردند. نظرت در مورد این میزبانی که در خردادماه در اوج گرما در بحرین خواهد بود چیست؟

این تصمیم را من نمی‌گیرم، نه زورم می‌رسد نه چیز دیگری، رییس فدراسیون باید پیگیر این ماجرا باشد. ما می‌توانستیم میزبان باشیم، ولی نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که بحرین میزبان شد و باید تمرکزمان را برای بازی‌ها بگذاریم، حالا هرجا که می‌خواهد باشد.

امکانات شان خوب است؟

زیاد آنجا نبودم و ندیدم. امیدوارم امکانات آن‌ها خوب باشد.

بازی رفت بودید درست است؟

بله بودم، ولی چیزی ندیدم. فقط یک تمرین کردیم و بازی را برگزار کردیم. مثل قطر نبود که کمپ بزنیم و بدانیم امکانات آن‌ها خوب است یا نه.

خیلی به این تیم ملی امیدوار نیستند، ولی روی توانایی بازیکنانی مثل شما و مهدی طارمی حساب کردند.

صد در صد من و مهدی با کمک بازیکنان کناری می‌توانیم موفق باشیم و اگر آن‌ها نباشند ما هیچ هستیم. همه ما مثل برادر هستیم و به یکدیگر کمک می‌کنیم. ببینید در ایرانی‌ها متاسفانه قلب جنگجو و جنگندگی کم شده، بجنگیم و قوت قلبی بدهیم یا روحیه خوبی بدهیم، ولی من خیلی امیدوار هستم و می‌گویم به عنوان تیم اول صعود می‌کنیم. چرا نه؟

خیلی خوب است.

همه فوتبالیست‌هایی که اکنون کنار من بازی می‌کنند و من کنار آن‌ها بازی می‌کنم، همه قلب‌های جنگنده‌ای دارند. باید بحرین و عراق و.. را ببریم، برزیل که نیستند.

آیا این حس بین تمام بازیکنان هست؟ چون مهدی طارمی ناراحت بود، می‌گفت بازیکنان باید بدانند اینجا تیم ملی است و خونه خاله نیست. شاید این حس را برداشت کرده . الان این موضوع قلب جنگنده بین همه بازیکنان هست؟

همه ما صد در صد باید بدانیم داریم برای کجا بازی می‌کنیم؟ برای یک کشور و مردم بازی می‌کنیم، ولی من دوست دارم مردم هم قوت قلبی شوند و ناامید نشوند. چرا ما باید ناامید بشویم؟ من جلوی بحرین و عراق بازی کردم، به خدا تیم تاپی نیستند. ما چرا آنموقع بد کار کردیم و باختیم؟ چون ما برنامه نداشتیم. حساب کنید روی بی برنامگی چگونه ما را بردند. اگر برنامه داشته باشیم صد در صد می‌توانیم راحت آن‌ها را ببریم. آن‌های تیم‌های تاپ آسیایی مثل ژاپن و کره نیستند، ولی خب برنامه ریزی می‌خواهد و مطمئن هستم این اتفاق با اسکوچیچ شدنی است، چرا نشود؟‌

می‌خواستم کمی در مورد اسکوچیچ حرف زنیم، نظرت در موردش چیه؟

سه بازی انجام داده است. زمانی که من بودم با بوسنی، ازبکستان و سوریه بازی کردیم و سه برد خوب به دست آوردیم. صد در صد تیم ملی نمی‌تواند همیشه در تاپ لول بازی کند. سعی خود را برای این تیم ملی انجام می‌دهیم. اسکوچیچ هم آمده که خودش را نشان دهد و می‌خواهد بدون امکانات کار کند و برای ما وقت می‌گذراند.

با این بحث‌هایی که مطرح کردی، جای امیدواری هست. خداروشکر هم در مرحله مقدماتی جام جهانی قبل و هم جام جهانی زوج شما و طارمی خیلی مورد تایید کارشناس‌ها بود و خیلی کارساز بودید. در این مورد نظری داری؟

این وظیفه ماست، صد در صد دو مهاجم که سال‌ها کنار هم بازی کردند، همدیگر را می‌فهمند و من و مهدی هم خیلی همدیگر را می‌فهمیم و امیدواریم برای تیم ملی هم خوب کار کنیم.

در خصوص دوران باشگاهی فکر می‌کنم شما به هر نوع افتخاری که یک بازیکن می‌توانست در لیگ روسیه برسد، رسیدید. برنامه بعدی ات چیست؟

الان آنقدر در زنیت راحت هستم که اگر خودشان دوست داشته باشند، شاید دوباره با این تیم قرارداد ببندم. همه چیز به زنیت بستگی دارد، باید ببینیم چه می‌شود. اکنون یک ماه از بازی‌ها مانده و خیلی هم مهم است و تمام تمرکزم قهرمانی این تیم است.‌

می‌دانم که پیشنهاد‌های خوبی داری.

نمی‌دانم، در مورد من ننویسید سویا در دو قدمی، خودم هم خبر ندارم، ننویسید. اگر می‌خواهید اسم من را خراب کنید، با این کار‌ها خراب نکنید بهتر است. رسانه‌ها کمی متوجه بشوند چه چیزی می‌نویسند، الکی ننویسید. خودم خسته شدم از دو قدمی سویا. روحم خبر ندارد، به قران روحم خبر ندارد از این ماجراها. یک بار خوابیدم بیدار شدم دیدم نوشتند سویا در دو قدمی خرید سردار آزمون. ننویسید.

این یک بحثی است، ولی با توجه به بازی‌های خوبت...

سویا تیم خیلی خوبی است، ولی چرا باید دروغ بگویم؟ قیافه بگیرم بگم سویا به من پیشنهاد داده است؟ اهل این کار‌ها نیستم، سویا پیشنهاد نداده، چه کار کنم؟ نداده است دیگر

بحثی که هست این است که هواداران فوتبال لژیونر‌ها را خیلی دنبال می‌کنند و در یکی دو فصل اخیر در بحث تیم ملی و باشگاه جزو آماده‌ترین‌ها هستی، این راه موفقیت آمیزی که طارمی طی کرده از شما هم هست. الان هم جایگاه خوبی داری، ولی بالاخره تیم مطرح‌تر

صد در صد، مهدی لیاقاتش را داشته که به این سطح رسیده و زحمت کشیده است. صد در صد همه ما بازیکنان تلاش می‌کنیم بهترین موقعیت در فوتبال را داشته باشیم.

بالاخره سریک ( اسب سردار ) هم بچش به دنیا آمد.

خبر خیلی خوب بود، کادوی خیلی خوب، سال به خوبی برایم آغاز شد و امیدوارم همه چیز بر وفق مراد برای مردم عزیزمان باشد.

دعای سال تحویلت چی بود؟

مردم همیشه شاد باشند، چون واقعا جز این نمی‌خواهم.

برای شخصی یا دوران ورزشی خود؟

شخصی امیدوارم مردم رنج نبینند و این کرونای لعنتی برود. زندگی انگار در حال رسیدن به انتهایش است و هر چه بدبختی است می‌آید. امیدوارم همه شرایط‌ها خوب باشد. نه تنها من بلکه همه فوتبالیست‌هایی که در حال زحمت کشیدن هستند، بهترین تیم‌ها بازی کنند و بهترین نتیجه را بگیرند و رو به پیشرفت باشند.

نکته آخر اینکه شنیدیم امسال قراره داماد بشی، اینم آخرین سوال.

فعلا خانواده او گفته اند نه، باید بروم جوابش را بگیرم.

منبع: طرفداری

         


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار