وداع با عزت‌الله مهرآوران به خانه ابدی

عزت الله مهرآوران (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) صبح امروز (دوشنبه 19 مهرماه) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) با حضور علاقمندان و برخی از هنرمندان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش راه شلمچه، مراسم تشییع پیکر عزت‌الله مهرآوران ـ بازیگر و نمایشنامه نویس ـ صبح امروز دوشنبه ـ ۱۹ مهرماه ـ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیکر این هنرمند در کنار حمید مهرآرا، دیگر بازیگر قدیمی و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به خاک سپرده شد.

در این مراسم خانواده مهرآوران، برخی از هنرمندان کشورمان از جمله رضا بنفشه خواه و جمعی از علاق همندان به این بازیگر حاضر بودند.

بنفشه خواه در حالی که گریه و بغض امانش نمی‌داد، اظهار کرد: درود بر روان همه درگذشتکان به ویژه هنرمندان و دوست دیرینه و پنجاه ساله من عزت مهرآوران. من به شما تسلیت نمی گویم چون خودم هم احتیاج به تسلیت دارم. ما نمی‌توانیم از خدا بخواهیم که عزیزانمان را از دست ندهیم زیرا هر کسی که به دنیا می‌آید یک روزی از این دنیا می‌رود. باید از خدا بخواهیم و التماسش کنیم که عزیزانمان را هر چه دیرتر از دست بدهیم و برای رفتن عزت مهرآوران خیلی زود بود.

وی افزود: برای هنرمندان زود است خیلی زود، برای عزت خیلی زود بود. می‌توانست حالا حالا ها در کنار ما باشد، سر به سرمان بگذارد، اذیتش کنیم و با او شوخی کنیم. پنجاه سال رفاقت کم نیست یک عمر است. آن زمانی که تئاتر را شروع کردیم کارهای ایشان را من می‌دیدم و کارهای مرا ایشان می‌دید. همیشه با هم بودیم نمی‌توانم رفتنش را باور کنم. نمی‌دانم چه بگویم و واقعا نمی‌توانم چیزی بگویم. همه شما را به خدا می‌سپارم. امیدوارم که این کرونای لعنتی هر چه زودتر از بین برود تا ما کمتر شاهد از دست دادن عزیزانمان باشیم.

مهرآوران، شامگاه جمعه ـ ۱۶ مهر ماه ـ بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفت. از آخرین کار‌های عزت الله مهرآوران در سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی می‌توان به «پدر پسری»، «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «بچه مهندس ۴»، «زن زندگی مرد زندگی» و «ساخت ایران» اشاره کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار