وصال عاشقانه مادر و فرزند با تلاش پليس گلستان

مادر كه از شدت شوق به وجد آمده و اشك مي ريخت، پليس را عامل اين وصال عاشقانه دانسته و از صميم قلب براي همه خادمان مردم در نيروي انتظامي دعاي خير كرد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، همه چيز از يك كنجكاوي شروع شد، كودك گمشده قصه ما، حال در لباس مقدس سربازي مشغول تامين نظم و امنيت مردمي بود كه وحدت و همدلي آنان زبانزد همگان است.

شب ها و روزهاي بسياري گذشت و او نيز همچون مردمان ديگر در حال گذران زندگي بود تا اينكه نسبت به گذشته خود و مكان زندگي اش در دوران نوزادي كنجكاو شد.

با كمي جست وجو پي برد كه دوراني از زندگي وي در هاله اي از ابهام قرار دارد اما با توجه به شرايط موجود و بعد مسافت قادر به ادامه تحقيقات نبود تا اينكه ماجرا را براي  پليس شرح داد و فرمانده انتظامي "گنبدكاووس" يكي از ماموران وظيفه شناس شهرستان به نام سرهنگ "روح الله اسكندريان" را براي كمك به اين سرباز انتخاب كرد.

سرهنگ به وي قول پيگيري و رفع ابهامات موجود در زندگي شخصي اش را داد، حال سرباز كمي آرام شده بود چرا كه بعد از حدود يك سال خدمت در نيروي انتظامي پي برده بود پليس براي آرامش مردم و رفع دغدغه هاي شهروندان شبانه روز تلاش مي كند.

بالاخره پس از چندين روز تلاش بي وقفه و پيگيري هاي مكرر از مراجع ذيربط، پليس "گنبدكاووس" موفق شد، مادر و خانواده سرباز مورد نظر را كه در يكي از روستاهاي شهرستان "گنبد" زندگي مي كردند، پيدا كند.

با جست وجوهاي پليس مشخص شد، اين مادر و فرزند 20 سال قبل بنا به دلايلي از يكديگر جدا شده و خانواده اي از اهل تشيع حضانت كودك را بر عهده گرفته و به شهري ديگر نقل مكان كرده اند.

حال ديگر روزهاي تلخ جدايي مادر از فرزند رو به اتمام بود با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، طي مراسمي با حضور رئيس عقيدتي سياسي استان و فرمانده انتظامي "گنبدكاووس"، لحظه ديدار فرا رسيد و پس از 20 سال فراق، سرباز وطن در آغوش مادر آرام گرفت.

مادر كه از شدت شوق به وجد آمده و اشك مي ريخت، پليس را عامل اين وصال عاشقانه دانسته و از صميم قلب براي همه خادمان مردم در نيروي انتظامي دعاي خير كرد.

همچنين مادر سرباز از زحمات بي دريغ خانواده اي كه فرزندش را بزرگ كردند، تشكر كرد و گفت: تربيت فرزندم در خانواده اي از اهل تشيع نشان از وحدت و همدلي كم نظير اقوام و مذاهب در استان گلستان دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار