وقتی اصلاحات شرف و عزت را به سلطنت‌طلبان می‌بازد!

گویا عزت و شرافت ملی، در تفکر غرب پرستان و خودباختگانی مثل تاجزاده و شرکایش، جایی ندارد. که حتی با شهادت قهرمان ملی کشور به دست آمریکا نیز از محبت‌شان به غرب کم نمی‌شود


به گزارش راه شلمچه، جمعه‌ای که گذشت، سیاه‌ترین جمعه تاریخ انقلاب اسلامی بود. بامداد جمعه 13 دی‌ماه 98، آمریکا با همه آن سابقه‌ای که در دشمنی با مردم ایران داشت، با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، برگ جدیدی از عناد با ایران را در دفتر چهل سال دشمنی گشود.

  طی چهار روزی که از شهادت سید شهدای مدافع حرم می‌گذرد، مردم ایران و ایران‌دوستان، از نیروهای مذهبی و غیر مذهبی گرفته تا حامیان فتنه 88 و سلطنت‌طلبان، یک جمله کوتاه را تکرار می‌کنند: «انتقام از آمریکا»

 

مردم ایران در روزهای اخیر با حضور پرشور در شهرها، ضمن عزاداری برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با اعلام انزجار از آمریکایی‌ها، خواهان انتقام، در بالاترین سطح از آمریکا شدند.

 

محکومیت آمریکا و خونخواهی حاج قاسم و همرزمانش تنها محدود به مردم کشور نمی‌شود. ایرانیان خارج از کشور نیز به همراه مردم دیگر کشورها، با تجمع در مقابل سفارت‌های آمریکا، اقدام تروریستی شیطان بزرگ را محکوم کردند. به عنوان مثال، طی روزهای گذشته، سفارت‌های آمریکا در هلند و انگلیس، شاهد این تظاهرات بود.

 

همراهی مخالفین نظام در خونخواهی سردار دلها

اما نکته جالب توجه در خونخواهی شهید سلیمانی، همراهی برخی از منتقدین جمهوری اسلامی با مردم است.

 

اردشیر زاهدی وزیر خارجه و داماد رژیم پهلوی، در مصاحبه‌ای که با بی بی سی داشت، آمریکا را بزرگترین تروریست دنیا نامید. هرچند بی بی سی به دلیل صحبت‌های زاهدی علیه آمریکا، از ادامه گفتگو با وی امتناع کرد، اما زاهدی در همان دقایق اندک نیز با اعلام اینکه «[سردار]قاسم سلیمانی شخصیتی بزرگ در معیارهای جهانی و سربازی دلاور برای وطن ما بود»، گفت: ترامپ دیوانه شده و اگر مدرکی علیه سلیمانی دارد، چرا منتشر نمی‌کند؟ بزرگ‌ترین تروریست دنیا خودِ آمریکا است.


دانلود فیلم 

 

پیروز مجتهدزاده از کارشناسان بی بی سی فارسی نیز در گفتگو با این شبکه، اقدام اخیر آمریکا را تروریستی خواند.


دانلود فیلم 

 

اگر خوشت اومد لایک کن

0
آخرین اخبار