علیپورخنکداری:

پارلمان اروپا منتظر پاسخ قاطع نمایندگان مجلس باشد

 نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس در واکنش به اقدام خصمانه پارلمان اروپا با در خواست از اتحادیه اروپا مبنی بر قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی هشدار داد: تا دیر نشده سر عقل بیایید و دست از اینگونه رفتارها بردارید که آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش راه شلمچه، کمال علیپور در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران که از ارکان نظامی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، دخالت مستقیم در امور داخلی کشور ماست و در عرف بین الملل اینگونه تصمیمات نشان دهنده خصومت آشکار و بدعت در رفتارهای بین‌المللی خواهد شد. 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: صراحتا و آشکارا به پارلمان اروپا تذکر می‌دهیم که در زمین دشمنان ایران اسلامی بزرگ بازی نکنید که مطمئنا دودش ابتدا به چشم شما خواهد رفت و این ملت اروپا هستند که از تصمیمات خارج از عرف بین‌المللی متضرر می‌شوند. 

وی تأکید کرد: پارلمان اروپا بداند که با اینگونه مصوبات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقینا ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خصوصا سپاه پاسداران خواهند بود و مطمئنا ملت باهوش و بصیر ایران زیر بار اینگونه زورگویی ها نخواهند رفت.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی یادآوری کرد: اتحادیه و پارلمان اروپا ممکن است نقشه هایی بر علیه کشور ترسیم نمایند کما اینکه در این 43سال از عمر انقلاب ایران چنین کرده‌اند اما مردم بزرگ ایران و سپاه قهرمان و ارتش قدرتمند و در یک کلام قدرت نظامی ایران اسلامی با محاسبه درست، تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرد و امروز ملت شریف ایران متوجه شدند تا زمانی که سپاه ما از کشور صیانت می‌کند آسیبی به امنیت و آرامش آنها نخواهد خورد. 

کمال علیپور خنکداری در پایان به پارلمان اروپا هشدار داد: تا دیر نشده سر عقل بیایید و دست از اینگونه رفتارها بردارید که آزموده را آزمودن خطاست و ما نمایندگان ملت این مصوبه را محکوم کرده و  قطعا در صورت تصویب چنین طرح‌هایی پاسخ قاطعانه‌ای را خواهیم داد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار