پاسخ جالب سخنگوی دولت به شعار «بی شرف» برخی دانشجو

سخنگوی دولت در مقابل شعار برخی از دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان با این اینکه دوستان خود را بی‌شرف صدا نکنید پاسخ محکمی داد.

به گزارش راه شلمچه، علی بهادری ‌جهرمی در برنامه «بدون واسطه با دولت» در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی‌ در پاسخ به شعار برخی از حاضران در جلسه، گفت: بی‌شرف کسی است که به بعثی‌ها در عراق لبخند زد، کسی است که ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کرد، کاپیتولاسیون را تصویب کرد، دانشمندان ما را ترور می‌کند، بی‌شرف کسی است که ۴۳ سال پیش از ایران رفت و ۳۵ میلیون دلار از دارایی کشور را برد تا خود و خانواده‌اش زندگی مرفهی داشته باشد و امروز هم سعی می‌کند مردم را به جان هم بیندازد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به هر بهانه‌ای می‌خواهند کشور درگیر آشوب شود زیرا این التهاب و آشفتگی به سود همه آنهاست افزود: دشمنان بدانند با این کارها راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه وقتی دشمن همراهی نکردن مردم را در آشوب‌ها دید بار دیگر فشار اقتصادی را مبنای کار خود قرار داد، عنوان کرد: دنیای کفر و استکبار اجازه نمی‌دهند مسیر رشد و پیشرفت ایران دیده شود زیرا نمی‌خواهند با این کار، اعتماد به نفس مردم دوباره زنده ‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن از رویارویی نظامی با ایران اسلامی عاجز مانده و از طریق فشار اقتصادی درصدد آسیب رساندن به این وحدت و یکپارچگی است یادآور شد: آمریکا ۴۰ سال است دست به تحریم ایران زده و نام آن را «سیاست فلج‌کننده» گذاشته است.

بهادری‌ جهرمی با اشاره به اینکه دولت در مقابل تاکتیک‌های دشمن، سیاست‌های مختلفی را در پیش گرفته است افزود: دولت از همان ابتدا با تمام توان شروع به مهار دردهای گذشته کرد و برای آنکه حرکت ترسیم شده انقلاب را به مسیر اصلی بازگرداند اقداماتی انجام داد اما دشمن برای مقابله با این موضوع تحریم و سیاه‌نمایی حداکثری را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه افزایش مقطعی قیمت‌ها را نباید مبنای قضاوت قرار داد اظهار داشت: اگر بتوانیم خلق نقدینگی را مهار کنیم به طور حتم تاثیر آن در جامعه به صورت ملموس دیده می‌شود.

سخنگوی دولت با تاکید بر این موضوع که رشد علمی کشور در حوزه‌های مختلف به جایی رسیده که جهان ما را تحسین می‌کند خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، کشور از خدمات درمانی و  بهداشتی هندی‌ها و پاکستانی‌ها استفاده می‌کرد اما امروز دانشجویان این کشورها متقاضی تحصیل در ایران هستند و در برخی از دانشگاه‌های ما تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های افتخارآمیز دانشمندان و محققان ایرانی در عرصه فناوری ژن درمانی سرطان خون، گفت: ساخت نیروگاه اتمی کارون، پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر قائم، رشد ۶۰ درصدی خرید تضمینی گندم در کشور و الحاق ایران به ۱۰ کشور صاحب بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان را می‌توان بخشی از موفقیت‌های ایران بعد از انقلاب برشمرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار