پخش عطر خدمت از تهران تا ایران +تصاویر

به عبارت بهتر رئیسی به عنوان مسئول کشور و زاکانی به عنوان مسئول امور تهران در حال القای این پیام هستند که مسئولان جدید کشور در برابر همه مردم از شمال تهران تا معتادان کارتن خواب احساس مسئولیت می کنند.

به گزارش راه شلمچه، پایان هفته گذشته با سرکشی رئیس جمهور به «مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی» و همچنین «آسایشگاه خیریه کهریزک» گذشت.


شهردار تهران هم در ادامه سفرهای منطقه ای خود به منطقه شانزده تهران رفت و ضمن دیدار با مردم این منطقه، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا و برای رفع آن دستوراتی صادر کرد.


زاکانی همچنین در حین بازدید از مجموعه ورزشی میثاق سری به پاتوق معتادان متجاهر در این بوستان زد و از نزدیک شنوای مشکلات آنها بود.


سرکشی به فراموش شده ها

حضور رئیسی در بین سالمندان که به نوعی جزو اقشار طرد شده حتی از سوی خانواده خود هستند قابل تقدیر و بااهمیت است. از سوی دگیر سرکشی رئیسی و زاکانی به معتادان به عنوان گروهی که در اثر انتخاب اشتباه اسیر یک مشکل خانمان سوز شده اند نیز جای تقدیر دارد.



به عبارت بهتر رئیسی به عنوان مسئول کشور و زاکانی به عنوان مسئول امور تهران در حال القای این پیام هستند که مسئولان جدید کشور در برابر همه مردم از  شمال تهران تا معتادان کارتن خواب احساس مسئولیت می کنند و هیاهوی یک قشر خاص مانع از خدمتگزاری به سایر اقشار جامعه حتی انها که ظاهر خوشی هم ندارند و اتفاقا پرخطر هم هستند نخواهد شد. نکته مهم دیگر آن است که این سرکشی ها به نوعی برای این قشر ناامید، تا حد زیادی انگیزه بخش و امیدوار کننده است و کمک شایانی به آنها را در حل مشکل بزرگی که دارند می کند.






هم رئیسی و هم زاکانی در دیدار با معتادین مواد مخدر از احساس مسئولیت به آنها سخن گفتند و سعی کردند بزرگترین چالش و حس ناامیدی آنها یعنی ترس از آینده و عدم اختصاص شغل مناسب پس از سم زدایی و ترک مواد مخدر را رفع کنند.


آخر هفته های خوب با رئیسی و زاکانی

این پیام مثبت کم کم در حال ثبت در افکار عمومی است که در آخر هر هفته یعنی هر شش - هفت روز یکبار باید منتظر یک اقدام مثبت از مسئولان کشور و شهر در حل مشکلات مردم یا سرکشی به آنها بود.



به گزارش جهان نیوز، تاکنون زاکانی در سه منطقه تهران حضور پیدا کرده است. از سوی دیگر سفرهای آخر هفته رئیس جمهور هم که عدد آن به 10 رسیده برای عموم مردم جاافتاده است. در سه ماه گذشته رئیس جمهور نشان داده که حتی اگر نتواند راهی خطه‌ای از ایران شود برنامه قابل توجهی در تهران خواهد داشت. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار