شوک دوم کار پرسپولیس را تمام کرد

دیدار حساس پرسپولیس و النصر از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با برتری نماینده عربستان به اتمام رسید.            

به گزارش راه شلمچه، دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا که به نظر می‌آمد یک بزای جذاب و پرهیجانی باشد از ساعت 21:30 امروز سه شنبه(28 شهریور 1402) در ورزشگاه خالی آزادی تهران با سوت ایلگیز تاتناشف داور ازبکستانی آغاز شد.

در دقیقه 4 بازی مهدی ترابی که دچار آسیب دیدگی شده بود، در دقیقه 7 توپ را به بیرون زد و اعلام کرد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و با برانکارد به بیرون از زمین رفت تا شهاب زاهدی به جای او به ترکیب سرخ پوشان اضافه شود. 

پرسپولیس در دقایق ابتدایی روی گل نخوردن از حریف تمرکز کرده بود و هر چند در برخی لحظات توپ را در اختیار داشت اما این النصر بود که صاحب موقعیت های بهتری شد. پرسپولیس در این دقایق حمله خطرناکی روی دروازه النصر نداشت.

بهترین فرصت گلزنی پرسپولیس در دقیقه 35 بازی بود که شهاب زاهدی هدر داد و در حالی که پرتاب اوت سریع برای نماینده ایران موقعیت گل به وجود آورده بود، پاس در عرض این مهاجم از زاویه بسته ثمری نداشت و عرض زمین را طی کرد. 

پاس چیپ اوتاویو به پشت مدافعان پرسپولیس در دقیقه اضافه نیم اول می‌توانست النصر را به گل برساند که رونالدو  نتوانست در جدال تن به تن با اسماعیلی‌فر گلزنی کند و این بار روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما داور ازبک بازی را دنبال کرد.


نیمه اول در نهایت بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.


باز هم شوک به پرسپولیس در نیمه دوم

با شروع نیمه دوم یک شوک دیگر به پرسپولیس وارد شد. در حالی که ترابی در دقایق ابتدایی بازی مصدوم و تعویض شد، در شروع نیمه دوم میلاد سرلک که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود روی رونالدو خطا کرد و با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا کار سرخپوشان سخت شود.

پس از آنکه سرلک در دقیقه ۵۲ از بازی اخراج شد، النصر حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه ۶۲ روی همکاری مانه و رونالدو و به ضربه تمام کننده عبدالرحمن القریب توپ پس از برخورد با پای مدافع پرسپولیس وارد دروازه شد تا کار سرخپوشان برای ادامه بازی سخت شود.

سرخپوشان که با یک بازیکن کمتر به کار ادامه می دادند و در خط دفاعی تمرکز خود را روی مهار رونالدو و مانه گذاشته بودند، دوباره با مشکل مواجه شدند و در دقیقه ۷۲ دومین گل را دریافت کردند و این بار هم ستاره ها گلزنی نکردند و بازیکنان بومی النصر گل زدند. محمد قاسم پس از ورود به محوطه جریمه با ضربه ای محکم از زاویه بسته دروازه سرخپوشان را باز کرد.


حاشیه‌ها

رونالدو پس از هدر دادن موقعیت عالی النصر در دقیقه 20 پای خود را از شدت عصبانیت به تیرک دروازه پرسپولیس کوبید.
 ستاره پرتغالی النصر در دقیقه 22 نیز پس از پاس به عقب بی‌دقت در میانه زمین عصبانی شد.
 در دقیقه 33 عدم اعلام خطا روی سادیو مانه با اعتراض شدید سرمربی و نیمکت‌نشینان النصر مواجه شد.
 در دقیقه 38 پس از پاس چیپ اوتاویو، کنعانی‌زادگان به پشت پای رونالدو ضربه شدیدی زد که داور در این صحنه خطا تشخیص نداد، اما هر دو بازیکن به دلیل مصدومیت برای لحظاتی بیرون رفتند و دوباره به زمین برگشتند.
کنعانی در زمان بیرون رفتن همراه با رونالدو به دلیل مصدومیت، مدام با ستاره پرتغالی صحبت می‌کرد.
 بیرانوند به دلیل اتلاف وقت‌های پیاپی در زمان شروع مجدد بازی، در دقیقه 42 با تذکر جدی داور ازبک مواجه شد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار