پزشکی قانونی علت مرگ «آزاده نامداری» را اعلام کرد

مادر خانم نامداری روز شنبه بعد  از دو روز بی‌خبری از او به منزلش در غرب تهران رفته و در داخل خانه جسد او را پیدا کرده است.

به گزارش راه شلمچه، جسد آزاده نامداری، مجری سابق صدا و سیما، عصر روز شنبه هفت فروردین در خانه‌اش در منطقه سعادت‌آباد تهران پیدا شد.

مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران هم به خبرنگاران گفت که کالبدشکافی صبح روز یکشنبه هشت فروردین انجام شده و علت مرگ در "روزهای آینده" بعد از مشخص شدن "نتایج آزمایشهای سمشناسی و آسیبشناسی" اعلام خواهد شد. 

آقای فروزش اخبار و شایعات مربوط به باردار بودن آزاده نامداری را رد کرد و گفت در معاینه ظاهری و کالبد شکافی"هیچ شواهد و اثری از حاملگی وجود نداشته و رحم و ضمائم رحمی در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی هستند."

به گفته آقای فروزش جسد آزاده نامداری بعد از کالبدشکافی تحویل خانواده او شده است.

«مرگ بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان». این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که امروز به بازپرس جنایی اعلام شد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از 100 عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار