پیام تبریک مسئول بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری به مناسبت روز خبرنگار

نقش آفرینی ها و حماسه سازی های اصحاب رسانه در تاریخ انقلاب ملت ایران طی چهار دهه گذشته از جایگاه الهام بخش و آموزنده ای برخوردار می باشد.

با استعانت از خدای خیزران و نور، روز خبرنگار را به دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، هنرمندان فعال در این حوزه، جامعه مطبوعاتی و یاران قلم‌دار استان و کشور به ویژه عکاسان خبری فعال در حوزه رسانه، تبریک عرض نموده و استمرار آن، استوار بر معیارهای رسالت رسانه ای انقلابی ایرانی اسلامی را از پروردگار متعال مسألت داریم.

بسم الله الرحمن الرحیم


 
ن و القلم و ما یسطرون


 
به گزارش ارسالی پایگاه اطلاع رسانی بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری به راه شلمچه، پایگاه شهید محمد جهان پیما، در بیانیه ای با گرامیداشت۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمودصارمی و روز خبرنگار، اصحاب رسانه را طلایه داران آگاهی بخشی و نمادی از قدرت بازدارندگی و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی دانست.


نقش آفرینی ها و حماسه سازی های اصحاب رسانه در تاریخ انقلاب ملت ایران طی چهار دهه گذشته از جایگاه الهام بخش و آموزنده ای برخوردار می باشد.


رویکرد مقتدرانه، متعهدانه و هنرمندانه جامعه رسانه ای ایران اسلامی نسبت به پدیده‌ها و رخدادهای مختلف جهانی با تکیه بر وصایای حکیمانه حضرت امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) و راهبردها و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) غیرقابل انکار است و عامل عصبانیت غوغاسالاران سرمایه داری جبهه غربی عبری عربی و امپراتوری رسانه‌های سلطه جهانی شده است و این خود سند سربلندی و رسالت شناسی اصحاب رسانه در کشور عزیزمان به شمار می‌آید.




هر چند در تاریخ شمسی مردم این سرزمین، هفده هم مرداد ماه ، یاد آور حادثه ی دردناک شهادت شهید محمود صارمی است از این فرصت استفاده کرده و به پاس تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و تمامی دست اندرکاران عرصه رسانه که در عرصه خبر جان خود را در اتفاقات مختلف از حوادث طبیعی تا جنگ ها و ترورها در طبق اخلاص در مسیر اطلاع رسانی قرار داده اند؛ این روز پاس می داریم و با استعانت از خدای خیزران و نور، روز خبرنگار را به دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، هنرمندان فعال در این حوزه، جامعه مطبوعاتی و یاران قلم‌دار استان و کشور به ویژه عکاسان خبری فعال در حوزه رسانه، تبریک عرض نموده و استمرار آن، استوار بر معیارهای رسالت رسانه ای انقلابی اسلامی و ایرانی را از پروردگار متعال مسألت داریم.

دریغ که در دورانی به سر می بریم که ارتباطات و اجتماعات تحت الشعاع بحران زیستی کرونا قرار گرفته و فرصت تقدیر ، آنچنان که شایسته شما همکاران عزیز و بزرگوار هم صنفی فعال در حوزه آگاهی بخشی است، فراهم نیست.


علی الحال بر کسی پوشیده نیست که قلمی ماندگار است که مردمی باشد، و فرهیختگان و نخبگان و فعالین رسانه ای رسالت محور و ولایت مدار ، برای همیشه برای بسیج و مردم، ماندنی هستند، حتی اگر از آنها به جا و شایسته قدرشناسی نشود، چه، آنان که باید بدانند، خوب می‌دانند: بیش از آن که تو (خبرنگار) به حضور در فضای رسانه‌ های شهری، استانی و کشوری محتاج باشی، این رسانه و مسئولین و جامعه هستند که به امثال تویی که پاک می‌نویسد و پاک می بیند و پاک اثر می گذارد، نیاز دارد...



و چه زیباتر، تقارن روز خبر نگار و ایام ولایت در تقویم شمسی امسال و به همین علت جا دارد یادی کنیم از خبرنگاران و بزرگترین خبر سعادت بخش جهان بشریت در مسیر کسب سعادت یعنی روز غدیر و عیدالاکبر که نبی اسلام پس از اجرایی نمودن ابلاغ الهی در ( بلغ ما انزل الیک من ربک ) همگان را بعنوان خبرنگاران این حادثه بزرگ به شهادت طلبید و از همگان در طول تاریخ بشریت تعهد گرفت تا خبررسان این رویداد بزرگ باشند و به همین علت حدیث غدیر بعنوان تنهاترین و قطعی ترین خبر متواتر جهان در تمام اعصار شناخته می شود .


همکار و هم‌تبار شریف؛ سربلندی‌ات را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

ابراهیم زنگنه، بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار