پیامک نوروزی روحانی چه ضرورتی دارد؟

هشتمین پیامک نوروزی یک طرفه رئیس‌جمهور صبح امروز به تمامی تلفن‌های همراه مردم ایران در داخل کشور ارسال شد.

به گزارش راه شلمچه، حسن روحانی از نوروز سال 93 پیامکی را در روز اول سال جدید برای دارندگان تلفن‌های همراه پیام تبریکی را ارسال کرد و تا امروز اول فروردین 1400 این هشتمین پیامکی است که رئیس‌جمهور از طریق همه اپراتورهای تلفن همراه داخل کشور ارسال می‌کنند که هر ساله با انتقادهایی نیز همراه بود.

مهمترین انتقادی که بابت ارسال پیامک از وی می‌شود این است که هزینه ارسال این همه پیامک از کجا تأمین می‌شود و یا آیا اساسا ضرورتی هم دارد؟

در دوره‌های گذشته اپراتورهای تلفن همراه اعلام کردند این پیامک‌ها کاملا رایگان است اما سوال اینجاست که در قبال پیام رایگان آیا هیچ امتیازی هم نخواهند گرفت؟

از طرفی هم منتقدین می‌پرسند با توجه به اینکه پیام نوروزی رئیس‌جمهور هرساله از طریق رسانه ملی در اکثر شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش می‌شود چه ضرورتی دارد تا پیام نوروزی پیامکی ارسال شود؟

با توجه به مشکلات اقتصادی که در سال گذشته مردم ایران با آن مواجهه بودند و گرانی‌های سرسام آور کالاهای اساسی در شب عید از جمله مرغ، میوه و مواد غذایی دیگر آیا پیامک نوروزی روحانی و آرزو کردن پایان تحریم‌،کرونا و طلوع گشایش و سلامتی برای مردم کافی خواهد بود و اگر این دعاها کارساز بود چرا در این 8 ساله مشکلات مردم بیشتر و بیشتر می‌شد؟

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار