پیشنهاد مضحک مدیرعامل بنیاد باران؛ شریعتمداری را دستگیر کنید!

یکی از محکومان امنیتی منتسب به طیف مدعی اصلاحات در اظهاراتی عجیب و البته مضحک مدعی تعطیلی روزنامه کیهان و دستگیری مدیرمسئول آن شده است.

به گزارش راه شلمچه، مدیرعامل بنیاد باران از محکومان امنیتی فتنه 88 در اظهاراتی عجیب و مضحک مدعی شده است: «حکومت باید آقای شریعتمداری که سنبل - منظورش سمبل است! - این اغتشاشات است را بازداشت کند و روزنامه‌ کیهان را تعطیل کنند...»


چنین ادعای مضحکی از سوی این محکوم امنیتی منتسب به طیف مدعی اصلاح‌طلبی در حالی است که وی یکی از آتش‌بیاران فتنه88 بوده که به سبب اقدامات ضدامنیت ملی بازداشت و محکوم شد.


نکته قابل تامل اینکه پس از بازداشت نامبرده در همان مقطع، همسرش در مصاحبه‌ای مدعی می‌شود که دختر او نیز توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده البته وی در آن مصاحبه برای هجمه بیشتر علیه نیروهای حافظ امنیت از عبارت دستگیری استفاده نکرده بلکه مدعی می‌شود دخترش را ربوده‌اند. همسر فرد مذکور در ادامه دروغ و تهمت علیه ارکان نظام را به نهایت رسانده و مدعی تعرض به دخترش می‌شود که خوراک خوبی هم برای رسانه‌های معاند خارجی مهیا می‌کند.


اما تنها پس از گذشت چند روز معلوم می‌شود تمام مدتی که خانواده این محکوم امنیتی مدعی دستگیری و ربوده شدن دخترشان از سوی نیروهای امنیتی بوده‌اند‌، وی درگیر یک قرار خصوصی و شخصی بوده است.


حال چنین فردی مدعی‌شده حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان باید بازداشت شود! به قول شاعر: تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار