چه کسانی مرضیه برومند را هو کردند؟

هوکردن گروه‌های فشار اما برای اولین بار رقم نخورده است و پیشتر نیز از دیکتاتورهایی که با شعار آزادی بیان به میدان آمده، اما هر صدای مخالفی را خفه می‌کنند، چنین رفتارهایی را دیده بودیم. 

به گزارش راه شلمچه، مرضیه برومند کارگردان سرشناس که این روزها به عنوان مدیر خانه سینما فعالیت می کند در حین سخنرانی در مراسم تشییع مهرجویی در بهشت زهرا بر علیه رژیم صهیونیستی سخنانی را بر زبان راند که توسط حاضرین هو شد.

 

به گزارش رجانیوز، مرضیه برومند درحالی‌که مشغول سخنرانی درباره داریوش مهرجویی بود گریزی نیز به ماجرای کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی زد و به مسئولان گفت: با ما خوب باشید ما در کنار شما با اسرائیل و رژیم صهیونیستی نیز می‌جنگیم! پس از این جمله اما برخی از حاضران، او را هو کردند.

 

هوکنندگان که گویا برخلاف فطرت انسانی از قتل‌عام بالغ بر هزار کودک در مدت ۱۳ روز توسط رژیم صهیونیستی خوشحال بودند، با سروصدا قصد داشتند تأثیر سخنان برومند را از بین ببرند. اتفاقی که خیلی زود با استقبال رژیم صهیونیستی روبه‌رو شد و اکانت توییتری اسرائیل به فارسی از هوکنندگان تشکر کرد.

 

هوکردن گروه‌های فشار اما برای اولین بار رقم نخورده است و پیشتر نیز از دیکتاتورهایی که با شعار آزادی بیان به میدان آمده، اما هر صدای مخالفی را خفه می‌کنند، چنین رفتارهایی را دیده بودیم. 

 

اما این هلهله در حالی رقم خورد که سرتاسر ایران و جهان شاهد اعلام انزجار به رژیم صهیونیستی بود. در همان ساعاتی که عده‌ای انگشت‌شمار در حال خوش‌رقصی برای سفاکان صهیونیست بودند، ده‌ها هزار نفر از مردم تهران در سوی دیگری از شهر در حال عزاداری برای مردم غزه بودند.

 

پاریس، نیویورک، آمستردام، لندن، سانفرانسیسکو و قاهره تنها بخشی از شهرهای جهان بودند که در روزهای اخیر شاهد تظاهرات علیه رژیم کودک کش اسرائیل بودند و نور خورشید مظلومیت مردم ستم‌دیده فلسطین با خاک‌پاشی همدستان تروریست، خاموش نخواهد شد.

 

رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب -۲۵ مهر- در جنایاتی آشکار با حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه، باعث شهادت و مجروح شدن بیش از هزار تن از مردم مظلوم و بی دفاع این منطقه شد.

 

این دور از جنایت رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهر) آغاز شد، صهیونیست‌ها پس از این عملیات در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت حماس کاملا مستاصل شدند و با بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه برگی دیگر از جنایت ضد بشری را علیه فلسطینیان رقم زدند که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران تن از مردم بی‌دفاع نوار غزه شده است.

 

کشته شدن مردم بی‌دفاع، زنان و کودکان بی‌گناه غزه موجی از خشم و نفرت در میان اقشار مختلف مردم در سراسر جهان ایجاد کرده است و اجتماعات ضد صهیونیستی حتی در پایتخت‌های اروپایی شکل گرفته است. همچنین بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی جهان با انتشار پیام، عکس و یادداشت نسبت به جنایت صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند، و با حمایت از رزمندگان مقاومت صدای مظلومیت فلسطینیان را به جهانیان رساندند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0