چهار صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با نظر کارشناسان داوری

شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.

به گزارش راه شلمچه، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز پنجشنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی آغاز شد که این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. یورگن لوکادیا (۱۸ - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

وحید امیری از پرسپولیس، حامد لک و فرشید باقری از مس رفسنجان در این دیدار از کوپال ناظمی کارت زرد دریافت کردند.

 پنالتی پرسپولیس تنها صحنه داوری این دیدار نبود؛ در دقیقه ۱۶ این مسابقه و زمانی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، استوک فرشید باقری پس از تکل، به کمال کامیابی‌نیا برخورد کرد و این بازیکن با کارت زرد داور جریمه شد اما سرخپوشان معتقد بودند بازیکن مس باید در این صحنه اخراج می‌شد.

همچنین در دقیقه ۳۵ مسابقه برخوردی بین وحید امیری و بازیکن مس رخ داد که اعتراض شدید تیم میهمان را در پی داشت و آنها اعتقاد داشتند مدافع چپ پرسپولیس باید در این صحنه با کارت قرمز جریمه می‌شد.

این بازی همچنین دو صحنه بحث برانگیز دیگر هم داشت؛ برخورد مرتضی پورعلی‌گنجی و شیمبا و همچنین برخورد توپ به مدافع پرسپولیس در دقایقی پایانی مسابقه.

ورزش سه به نظرات کارشناسان داوری را درباره این صحنه‌ها جویا شده است:

 تکل فرشید باقری روی کمال کامیابی‌نیا (مشکوک به اخراج - دقیقه ۱۶)
رضا کرمانشاهی: بازیکن مس رفسنجان باید اخراج می‌شد چون در ادامه تکل، استوک بازیکن به نقطه حساس بازیکن برخورد کرد و جریمه این خطا کارت قرمز است.
 ابراهیم میرزابیگی: فرشید باقری باید با کارت قرمز جریمه می‌شد اما داور به کارت زرد بسنده کرد.
حیدر سلیمانی: داور در این صحنه زاویه درستی نداشت و محل برخورد استوک با دنده‌های کامیابی‌نیا را ندید و فکر کرد یک خطای معمولی اتفاق افتاد اما اگر زاویه او از سمت مقابل بود، حتما باقری را با کارت قرمز جریمه می‌کرد چون این بازیکن با کف استوک روی دنده‌های کامیابی‌نیا فرود آمد.
❌ نوذر رودنیل: فرشید باقری با لگد به شکم بازیکن پرسپولیس ضربه زد و باید اخراج می‌شد.
❌ نوید مظفری: فرشید باقری باید به دلیل تکل خطرناک، به صورت مستقیم از زمین بازی اخراج می‌شد اما داور به او کارت زرد داد.

پرسپولیس با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و ضمن صعود به صدر جدول، نخستین شکست را به تیم مس رفسنجان تحمیل کرد. مسی ها هم با قبول این شکست ۱۲ امتیازی باقی ماند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار