چگونه وضعیت آنلاین خود را در واتساپ پنهان کنیم؟

در این گزارش مراحل انجام مخفی کردن وضعیت آنلاینی شما در واتساپ را آماده کردیم.

به گزارش راه شلمچه، واتساپ یکی از پر کاربردترین برنامه‌ها در سراسر کره زمین است. گپ زدن با دوستان، ارسال برخی از اسناد فوری برای یک همکار یا صرفا یک ویدئو یا ویدئوکال از جمله کارهایی است که این پیامرسان قابلیت انجام آن را دارد. واتساپ در زندگی ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این پلتفرم دارای ویژگی‌های جالبی مانند نمایش وضعیت آنلاین کاربر و موارد دیگر است.

با این حال، مواردی وجود دارد که شما فقط باید در واتس اپ به صورت نامرئی بروید. زمان‌هایی وجود دارد که هنگام استفاده از این برنامه باید وضعیت آنلاین خود را پنهان کنید. یا فقط می‌خواهید از کسی که در سیستم عامل است جلوگیری کنید؛ بنابراین، اگر به دنبال راه حل برای این مشکلات هستید، در این گزارش، ما قصد داریم یک راهنمای گام به گام به شما نشان دهیم که از طریق آن می‌توانید به راحتی وضعیت آنلاین را در واتساپ پنهان کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با دنبال کردن چند مرحله آسان می‌توانید وضعیت آنلاین را در واتساپ مخفی کنید. این برنامه  به شما امکان می‌دهد ویژگی وضعیت آنلاین را در هر دو سیستم عامل Android و iOS پنهان کنید. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:

  1. WhatsApp را باز کنید.
  2. به سه نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست بروید و روی تنظیمات ضربه بزنید. کاربران iOS به راحتی می‌توانند از فهرست پایین روی تنظیمات ضربه بزنند.
  3. در منوی تنظیمات، حساب را پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و سپس به گزینه Privacy بروید.
  4. در آنجا گزینه Last Seen را پیدا خواهید کرد. این برنامه به شما دو گزینه برای انتخاب می‌دهد. می‌توانید از بین مخاطبین من و هیچ کس انتخاب کنید. وضعیت اول وضعیت آنلاین را به مخاطبین شما نشان می‌دهد، در حالی که وضعیت دوم وضعیت آنلاین را برای هیچ کس نشان نمی‌دهد.
  5. بر روی گزینه هیچ کس کلیک کنید تا وضعیت آنلاین در پیام رسان WhatsApp مخفی شود.
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار