کتاب پاسدار شهید مدافع حرم «جواد سنجه ونلی» منتشر می‌شود

مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس از انتشار کتاب شهید سنجه ونلی خبر داد.

به گزارش راه شلمچه از گنبد کاووس، سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و شاعر مجموعه کتابهای محلمون بهاره طی دیداری که با خانواده محترم  پاسدارشهید مدافع حرم " جواد سنجه ونلی" داشتند گفت: انشاء الله بزودی  با همکاری خانواده محترم شهید و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت کتاب این شهید عزیز و بزرگوار منتشر خواهد شد.

در این دیدار که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت برگزار شد، همسر و فرزند شهید، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیر مهد قرآنی "شهید جواد سنجه ونلی" و زهرا سادات کریمیان از کوچکترین مروجان کتابخوانی کشور و پرسنل اداره اوقاف شهرستان مسنودشت حضور داشتند. ابتدا آقای جعفر ذوبی سرابی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت خیر مقدم گویی نموده  و سپس  سید علی کریمیان فعال فرهنگی  و شاعر کتاب این شهید ضمن ابراز ارادت خود به شهیدان 8 سال دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت: به پیشنهاد برادر و دوست عزیزم جناب آقای سرابی  امروز افتخار دیدار خانواده محترم شهید و بخصوص دختر ایشان سما خانم  نصیبم شد. 

کریمیان گفت: این شعررا  به زبان کودکانه در وصف این شهید سرودم که انشاء الله بزودی کار تصویر گری آن آغاز خواهد شدو سعی و تلاش داریم که انشا ء الله در سالروز شهادت شهید منتشر شود.
وی افزود: این کتاب همانند 2 کتاب قبلی به صورت شعر و رنگ آمیزی می باشد که برای کودکان گروه سنی الف و ب می باشد.که کودکان عزیز ضمن حفظ کردن شعر آن می توانند به رنگ آمیزی آن نیز بپردازند.
در پایان این دیدار شعر این شهید مدافع حرم برای خانواده شهید خوانده شد و زهرا سادات کریمیان نیز دو اثر قبلی از مجموعه محلمون بهاره را برای حضار مورد خوانش قرار داد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار