کدام بیشتر رأی دارد؛ رئیسی یا احمدی‌نژاد؟

یکی از چهره‌های اصولگرایی گفت: در نظر سنجی نهادها نام او(احمدی‌نژاد) حذف می شود ولی حذف نام او موجب حذف خودش نمی شود.

به گزارش راه شلمچه، جواد آرین منش چهره اصولگرا اظهار کرد: به عقیده من تنها چهره ای که می تواند با به میدان آوردن توده های مردم انتخابات را پرشور کند، احمدی نژاد است. من عقیده دارم در صورت تایید صلاحیت او توده های مردم پای صندوق رای می آیند و حتی من عقیده دارم با وجود رییسی هم باز احمدی‌نژاد رای بیشتری دارد ولی جوری رفتار می شود که گویی او رد صلاحیت شده است. در نظر سنجی نهادها نام او حذف می شود ولی حذف نام او موجب حذف خودش نمی شود.

او ادامه داد: برخی عقیده دارند هر هشت سال یکبار در کشور چرخش نخبگانی داریم. بعد از ۸ سال که دولت در دست اصلاحات بود این بار نوبت اصولگرایان است. امروز با وجود فاصله ۵۰ روزه به انتخابات فضای کشور هیجان انتخاباتی ندارد و گرمایی از خود نشان نمی دهد.

آرین منش تاکید کرد: نبود احزاب بزرگ سیاسی در کشور یک خلا جدی است که مانع از ایجاد فضای انتخاباتی در کشور می شود. صدا و سیما زور  می زند تا به طور تصنعی فضای کشور را در دست بگیرد و تغییری حاصل کند ولی گمان نمی شود موفق باشد. یکی از دلایل اصلی، غلبه مشکلات اقتصادی و رفاهی بر مسائل سیاسی و انتخاباتی است یعنی مردم دغدغه نان دارند نه دغدغه انتخابات.

این چهره اصولگرا به برنا خاطرنشان کرد: طبعا در چنین شرایطی یکی نقش شورای نگهبان مطرح است و بعد ورود آدم‌ های بزرگ و بعد نقش فضای مجازی و رسانه های نوین که می تواند در مشارکت حداکثری مردم نقش داشته باشد الان نه در اردوگاه اصلاح طلبان تحرکی جدی دیده می شود و نه چهره شاخصی پا به میدان می گذارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
3