کددهی محمود صادقی اصلاح طلب برای اعتراض خیابانی!

اصلاح طلبان با آرامش در کشور میانه خوبی ندارند و تلاش می کنند تا ناراحتی تلنبار شده مردم از ناکارآمدی‌های روحانی در دولت رئیسی بروز کند تا بهره سیاسی ناپاک خود را در این میان صید کنند.

به گزارش راه شلمچه، محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب و حاشیه ساز مجلس دهم که برای انتخابات مجلس یازدهم ردصلاحیت شد، به تازگی با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا گفتگو کرد. صادقی در پاسخ به سوال تلقینی و جهت دار خبرنگار ایلنا مبنی بر آنکه «فاصله اعتراضات مردم کمتر شده و بعد از دی ۹۶ و آبان ۹۸ با وقفه حدودا دو ساله به دلیل بیماری کرونا مواجه شده بود و حالا با واکسینه کردن مردم جدی‌تر شده اگر به این اعتراض‌ها رسیدگی نشود چه اتفاقاتی پیش می‌آید» اظهاراتی را مطرح کرده است که در مجموع می توان این مصاحبه را نوعی کددهی برای ادامه اعتراضات دانست.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در این گفتگو پیش بینی(!) کرده است که اعتراضات در ماه های آینده بیشتر خواهد شد و در عین حال برخورد با عوامل ضدانقلاب و اغتشاشگران مسلح ماجرای اصفهان را برخورد با اعتراض مردم نامیده است!
گفتنی است پس از پایان اعتراض مسالمت آمیز کشاورزان و بخشی از مردم اصفهان به مباحث کم آبی و به دنبال آن پاسخگویی مسئولین، گروهی از اراذل و اوباش به ایجاد ناامنی و آسیب رسانی به اموال عمومی پرداختند که با برخورد نیروی انتظامی مواجه شدند. 

نکته بامزه آنجاست که صادقی می گوید: «در کشورهای پیشرفته مردم برای سالیان متوالی اعتراض می‌کنند و به گونه‌ای است که خیلی کمتر وارد خشونت می‌شوند». ظاهرا جناب صادقی به عنوان یک چهره غربگرا دوست ندارد برخورد آمریکایی ها با اعتراض سیاه پوستان و یا اعتراض شنبه‌های فرانسه را به یاد بیاورد.

چند روز پیش هم تاجیک، از تئوریسن های جریان اصلاحات گفته بود: «این امکان وجود دارد که برای یک دوره کوتاه مرهمی برای بحران‌های اقتصادی موجود پیدا شود، اما ضعف ریشه‌ای در مدیریت اقتصادی کشور زخم‌هایی را ایجاد کرده که به سادگی قابل التیام نیست و در آینده نزدیک همین زخم‌ها موجب جوشش شورش‌های متعددی در کشور خواهد شد».

اصلاح طلبان با آرامش در کشور میانه خوبی ندارند و تلاش می کنند تا ناراحتی تلنبار شده مردم از ناکارآمدی‌های روحانی در دولت رئیسی بروز کند تا بهره سیاسی ناپاک خود را در این میان صید کنند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات صادقی را در ادامه خواهید خواند:
*اگر قرار باشد همان سبک و سیاقی که در اصفهان عمل کردند در جاهای دیگر عمل کنند، هر اجتماعی، زمینه اجتماع دیگری را فراهم و خشم مردم را بیشتر می‌کند.

*در کشورهای پیشرفته مردم برای سالیان متوالی اعتراض می‌کنند و به گونه‌ای است که خیلی کمتر وارد خشونت می‌شوند. در اینجا آستانه تحمل دولت و نیروهای امنیتی پایین است و درایت لازم در مدیریت اعتراضات وجود ندارد.

*مشکلات جامعه درجه تب آن‌ها را نیز بالا می‌برد و به نقطه غیر قابل تحمل می‌رسد. اگر دولت در موضوعاتی مثل مذاکرات هسته‌ای یا لوایح FATF تصمیم درست بگیرد، می‌تواند فشار را کم کند.

*پیش بینی من این است که دولت با روش فعلی نمی‌تواند مشکلات معیشتی مردم را سرو سامان دهد و در ماه‌های آینده باعث تشدید این اعتراضات می‌شود، مگر اینکه دولت در موضوعاتی که با معیشت مردم در ارتباط است با حفظ مصلحت و عزت ملی تصمیماتی را بگیرد که التهاب جامعه و بازار را کاهش دهد و مشکلات مردم بصورت محسوس کمتر شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار