کریمی‌فیروزجایی خواهان قرنطینه مازندران شد

عضو هیئت رئیسه مجلس از تغییر وضعیت کرونا در مازندران ابراز تأسف کرد و از مسئولان خواست تا این استان را قرنطینه کنند.

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه نشست مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: رشد آمار مبتلایان کرونا در مازندران نگران کننده است.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اظهار نگرانی از عدم توجه به مقررات سخت گیرانه ستاد مقابله با کرونا در این استان افزود: در شرایطی که تمامی استان‌ها از حیث آسیب دیدگی کرونا از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده‌اند، ماندن مازندران در شرایط قرمز تأسف بار است.

 

کریمی فیروزجایی با انتقاداز سیاست‌های نا موفق ستاد مقابله با کرونا در مازندران گفت: سفرهای انبوه با استفاده از برگه‌های تردد بین شهری از دلایل مهم رشد ابتلاء به کرونا در مازندران است.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت مقابله با کرونا ضرورت اعمال مدیریت بر روند صدور برگه‌های تردد بین شهری در مازندران را خاطرنشان کرد وافزود: در صورت تداوم بی توجهی به مسئله ترددهای بین شهری سلامت مردم مازندران به خطر می‌افتد.

 

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مسئولان استان هرچه سریع‌تر باید روند صدور برگه ترددهای غیر ضروری در فرمانداری‌های مازندران را متوقف کنند وتدابیر اجرایی ستاد مقابله با کرونا در مازندران نیازمند بازنگری است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: فعالیت‌های مربوط به مقابله با ناقضان قانون اجرای محدودیت‌ها در مازندران رضایت بخش نیست.

 

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط خاص مازندران از حیث پرشماری تردد بین شهری افزود: اجرای سیاست حداقلی و نامنطم در مراقبت از ترددهای بین شهری خودروها شرایط پیچیده‌ای را برای مازندران رقم خواهد زد.

 

نماینده مردم بابل مسئولیت عوامل اجرایی و بهداشتی را در مراقبت از سلامت عمومی خطیر و حائز اهمیت دانست وافزود: عدم مراقبت از کمربند ایمنی کرونا فشار مضاعفی بر روی کادر درمان وارد خواهد کرد.

 

کریمی‌فیرزوجایی با تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت گفت: اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا ضرورت اساسی است.

 

 وی با هشدار در مورد عادی انگاری شرایط کرونا یادآور شد: عادی انگاریهای زودهنگام در جامعه و بی توجهی به شرایط و الزامات زیست کرونایی خسارت مادی و معنوی فراوانی را متوجه کشور خواهد کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار