کریمی‌فیروزجایی: نهضت «در خانه ماندن» را ادامه دهیم

منتخب مجلس یازدهم در بازدید از کارگاه‌های تولیدی اقلام پزشکی دانشکده الزهرا(س) بابل گفت: هزینه‌ای که امروز صرف درمان ویروس کرونا می‌شود بسیار بیشتر از پیشگیری آن است و بنابراین نهضت در خانه ماندن را مردم همت کنند همچنان ادامه دهند.

به گزارش راه شلمچه از بابل، علی کریمی‌فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم به همراه ولی‌زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل و طالبیان رئیس دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دختران الزهرا(س) صبح پنجشنبه از کارگاه‌های مهارت افزایی و تولیدی اقلام بهداشتی مقابله با کرونا و مدافعان سلامت بازدید کردند.

کریمی‌فیروزجایی در جمع مدافعان سلامت گفت: توفیق داشتم تا در این حرکت جهادگونه خیرین و دلسوزان شهرستان بابل باشم و جای تقدیر دارد آموزشکده الزهرا(س) در راستای مأموریت مهارت‌ آموزی خود طوری تلفیق کردند که آن مأموریت اصلی‌شان را که قانون به آنها سپرده و همچنین در این شرایط بحرانی و شیوع ویروس کرونا نیاز شهرستان را هم برآورده سازند.

وی افزود: طبق گزارشی که ارائه شد از دانشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای دیگر شهرستان‌های استان با محوریت دانشکده الزهرا(س) این حرکت جهادی شکل گرفت و خانم‌های زیادی مشغول فعالیت هستند و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی روزانه چندهزار ماسک و گان در بین مردم توزیع می‌شود تا با این ویروس کرونا مقابله شود که این بخشی از توان دانشگاه محسوب می‌شود و بهترین راه مقابله با ویروس کرونا پیشگیری است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان ضمن توصیه اکید به مسئولین و مردم بر پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: هزینه‌ای که امروز صرف درمان ویروس کرونا می‌شود بسیار بیشتر از پیشگیری آن است و بنابراین نهضت در خانه ماندن را مردم همت کنند همچنان ادامه دهند و اگر چین توانست کرونا را مهار کند نتیجه آن همین در خانه ماندن و قرنطینه بود که الحمدالله مردم شریف ایران شهرستان بابل همکاری کردند و با گشتی که امروز در سطح بابل داشتیم همکاری اصناف این شهرستان قابل تقدیر است.

کریمی‌فیروزجایی ادامه داد: ما منتخبین مجلس یازدهم استان مازندران از دولت تقاضا کرده بودیم تا استان مازندران قرنطینه شود و حتی ما به‌صورت فردی هم خواستیم دولت را مجاب به این‌کار کنیم اما به هر دلیلی موافقت نشد. بنابراین باید خودمان تلاش کنیم تا در خانه بمانیم و این زنجیره قطع گردد و بیش از این آسیب نبینیم. در همین بابل شش پزشک درجه یک ما و همچنین کادر درمانی ما جان‌شان را از دست دادند و دیگر نگذاریم این اتفاق ادامه پیدا کند.

گفتنی‌است کارگاه‌های تولیدی ویژه اقلام بهداشتی در جهت مقابله با ویروس کرونا با مشارکت دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای الزهرا(س) بابل، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه زنان و کانون آستان قدس رضوی و کمک‌های خیرین شهرستان بابل ایجاد شده که روزانه بیش از 2500 عدد ماسک و 30 گان تولید می‌شود.

کریمی فیروزجایی‌ همچنین امروز به‌همراه فرماندار بابل با حضور در مسجد شهرک طالقانی و مسجد رضیاکلا از کارگاه تولید تجهیزات بهداشتی و محلول ضدعفونی کننده  و به اتفاق مرادیان منتخب مردم قائمشهر در مجلس یازدهم از کارگاه تولید ماسک در مسجد دیوکلا شهر امیرکلا بازدید کردند.

 منتخبین مردم بابل و قائمشهر در جلسه شورای بسیج اساتید دانشگاه های مازندران هم شرکت کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار