کلنگ زنی از پروژه تعریض محور ورکلا به گهرباران در مازندران

سیاوش رضوانی همچنین اظهار داشت قطعه سوم این پروژه به طول ۱۰,۵ کیلومتر به همراه تامین ایمنی مسیرهای اجرایی اعم از خط کشی ، روکش آسفالت ، گاردریل و ... می باشد...

به گزارش ارسالی از روابط عمومی بندرامیرآباد به راه شلمچه، عملیات اجرای فاز نهایی  پروژه تعریض محور ورکلا  گهرباران به طول بیش از ۱۰ کیلومتر با حضور معاون مهندسی و توسعه زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی ، نمایندگان شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.


مدیرمنطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در حاشیه برگزاری آیین کلنگ زنی پروژه تعریض محور ورکلا - گهرباران گفت بندرامیرآباد در راستای مسئولیت اجتماعی خود و تعامل شهر و بندر و با هدف کاهش سوانح و تصادفات جاده ای ، فاز نهایی این پروژه با بودجه ۳۳۳ میلیارد ریال که از سوی سازمان بنادرودریانوردی تأمین شده را کلید زد.


سیاوش رضوانی همچنین اظهار داشت قطعه سوم این پروژه به طول ۱۰,۵ کیلومتر  به همراه تامین ایمنی مسیرهای اجرایی اعم از خط کشی ، روکش آسفالت ، گاردریل و ... می باشد.


وی  با اشاره به اینکه ، در این پروژه ، برای مسیرهای رفت و برگشت جاده ورکلا  گهرباران ، تعریض پیش بینی شده است ابراز امیدواری کرد مردم این خطه  با پایان این پروژه ۳۰ ماهه شاهد محوری با تمامی استانداردهای راهوری و راهداری باشند.


گفتنی است پیش از این مراسم ، اله یار عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی با حضور در منطقه عملیاتی و اراضی پسکرانه بندرامیرآباد ، از پروژه های عمرانی در حال ساخت این بندر بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرایی آن ها قرار گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار