کلیدواژه «امید» رضامراد صحرایی از رهبر انقلاب

وزیر آموزش و پرورش، امید را کلید واژه اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد و گفت هرکسی در هر جایی که خدمت می کند باید به کار خودش ایمان داشته باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از پانا، رضامراد صحرایی در صفحه‌ شخصی خود در ویراستی با اشاره به این که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سختی‌ها و ناملایمات، مسیر پیشرفت ایران عزیز را امیدآفرینی می‌دانند، نوشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نقش امید در پیشرفت کشور ایمان دارند.


صحرایی بیان کرد: هرکسی در هر جایی که خدمت می‌کند باید به کار خودش ایمان داشته باشد و امید آفرینی کند.


وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش خود را مخاطب اصلی پیام رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) می‌دانیم، چون آینده ایران از آموزش و پرورش امروزش قابل پیش‌بینی است. بنابراین، دانش آموزان‌مان را باید برای ساختن آینده ایران آماده کنیم.
صحرایی ادامه داد: من به عنوان خدمتگزار نظام تعلیم و تربیت دست کمک خویش را به سوی همه مسئولان کشور برای تقویت آموزش و پرورش و به صدر آوردن آن دراز می‌کنم.


وی بیان کرد: امیدهای آینده ایران، دانش‌آموزان کنونی ما هستند. هر کس که ایران را عزیز می‌خواهد برای کمک به آموزش و پرورش و اعتلای نظام تعلیم و تربیت قدم بردارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار