گرانترین ماشین دنیا را بشناسید +قیمت

15 رتبه برتر خودروهای گرانقیمت دنیا در سال 2022 معرفی شد.

به گزارش راه شلمچه، در تازه ترین رده بندی منتشر شده از گرانقیمت ترین خودرو (ماشین) های دنیا، اسامی برندهای معروفی به چشم می خورد که در این بخش 15 مورد برتر آن را مشاهده می کنید.

 برای افزایش جذابیت هرچه بیشتر،  رتبه اول را در انتهای مطلب مشاهده کنید.


15-بوگاتی ویرون

قیمت:3.4 میلیون دلار

نسخه محدود بوگاتی ویرون منصوری وایور واقعا زیبا است.

این خودرو از روی مدل Grand Sports Vitesse Roadster ساخته شده و موتور 8.0 لیتری W16 دارد که 1200 اسب بخار قدرت تولید می کند. این یکی از سریع ترین خودرو های جهان است که به حداکثر سرعت 407 کیلومتر در ساعت می رسد.

بوگاتی ویرون


14- لیکان هایپر اسپرت

قیمت:3.4 میلیون دلار

این ماشین محصولِ W Motors، یک شرکت موتورسازی لبنانی است که با مهندسان لبنانی و ایتالیایی همکاری می ‌کند.

HyperSport اولین خودرو در جهان بود که چراغ‌های جلوی آن با الماس 15 قیراطی پوشانده شده بود. آپشن یاقوتی، الماس زرد و یاقوت کبود هم برای چراغ های این خودرو در نظر گرفته شده است.

موتور 3.8 لیتری توئین توربو در وسط و عقب، 780 اسب بخار قدرت و 708 پوند فوت گشتاور تولید می کند. تمام این قدرت به این معناست که ماشین می تواند به سرعت 386 کیلومتر بر در ساعت برسد.


13- پاگانی هوایرا بی سی

قیمت: 3.5 میلیون دلار

پاگانی از Zonda R الهام گرفته شده که درهای باز شونده به سمت کنار ماشین هم دارد. قدرتش افزایش پیدا کرده، شاسی و ترمزهایش اصلاح شده و از جعبه دنده 7 سرعته عرضی جدید هم برخوردار است.

این خودرو نامش را از یکی از سرمایه گذاران اصلی پاگانی یعنی بنی کایولا، که اولین مشتری و دوست بنیانگذار پاگانی هم بود، گرفته است. پاگانی موتور 6.0 لیتری توئین توربوV12 دارد و به راحتی می تواند تا سرعت 420 کیلومتر در ساعت را طی کند.


12- مک لارن P1 LM

قیمت: 3.6 میلیون دلار

مک لارن P1 LM کم و بیش یک نسخه از مک لارن P1 GTR مخصوص پیست است. در مجموع شش خودروی LM ساخته شد. پنج مورد به خریداران خصوصی فروخته شد و ششمی در حال حاضر برای اهداف توسعه و آزمایش استفاده می شود.

P1 LM یک موتور V8 توربوشارژ دوقلو بزرگتر دارد و حداکثر سرعتش 344 کیلومتر در ساعت است.

مک لارن P1 LM


11- لامبورگینی سیان

قیمت: 3.6 میلیون دلار

لامبورگینی سیان یک سری تولید محدود از 63 خودرو است که در حال حاضر تمامش فروخته شده است. لامبورگینی سیان یک سوپراسپرت هیبریدی است که یک موتور 6.5 لیتری V12 و موتور الکتریکی اضافی دارد. این اولین خودروی هیبریدی است که لامبورگینی فروخته است و هر خودرو به صورت جداگانه با توجه به ترجیحات مالک سفارشی خواهد شد.


10- بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300+

قیمت: 4 میلیون دلار

تولید این مدل بوگاتی شیرون سوپر اسپرت به 30 تا محدود شده است. بوگاتی در واقع اولین سازنده ای بود که از مرز 482 کیلومتر در ساعت در پیست آلمان عبور کرد؛ اما خودرویی که رکوردش را شکست، همین مدل به عنوان نسخه ارتقا یافته بوگاتی شیرون بود که به سرعت 489 کیلومتر در ساعت رسید. در این خودرو از موتور 8 لیتری W16 چهار توربو با قدرت 1578 اسب بخار استفاده شده است.


9- لامبورگینی ونونو رودستر

قیمت: 4.5 میلیون دلار

Veneno در زبان اسپانیایی به معنای زهر است و این خودرو هم مطمئنا حضور مرگباری داشته است! ونونو به مناسبت جشن پنجاهمین سالگرد لامبورگینی ساخته شد. جالب است بدانید که این خودرو می تواند در عرضِ 2.9 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد.


8- کونیگزگ سی سی ایکس آر ترویتا

قیمت: 4.8 میلیون دلار

CCXR Trevita که قصد داشت به خاطر هزینه های بالا فقط سه دستگاه از این مدل تولید کند، تصمیم گرفت این خودرو را حتی منحصر به فردتر و تعداد آن را به دو عدد محدود کند.

از ویژگی های این خودروی بی نظیر می توان به روکش فیبر کربنی الماسی، بال عقب دو کربنه منحصر به فرد، سیستم اگزوز اینکونل، ترمزهای سرامیکی کربنی با ABS و سیستم نظارت بر لاستیک اشاره کرد. حداکثر سرعت آن هم 408 کیلومتر در ساعت است.

ماشین کونیگزگ


7- پاگانی هوایرا ایمولا

قیمت: 5.4 میلیون دلار

ساخت این خودرو فقط به پنج عدد محدود شده است. موتور 6.0 لیتری V12 توئین توربو که توسط مرسدس AMG به طور خاص برای پاگانی ساخته شده است، در حال حاضر 827 اسب بخار قدرت و 811 پوند فوت تولید می کند که ایمولا را قدرتمندتر از هوایرا بی سی کرده است.


6- بوگاتی دیوو

قیمت:5.8 میلیون دلار

بوگاتی دیوو یک خودروی اسپرت موتور وسط است که با رویکرد پیست محور توسعه یافته است.

این نام به افتخار راننده اتومبیل‌رانی فرانسوی آلبرت دیوو، که دو بار در دهه 1920 برای بوگاتی در مسابقه تارگا فلوریو برنده شد، گرفته شد. این خودرو که به 40 دستگاه محدود شده، حداکثر سرعتی معادل 379 کیلومتر بر ساعت دارد.


5- مرسدس بنز مایباخ اکسلرو

قیمت: 8 میلیون دلار

مایباخ علی رغم ظاهر عجیب و غریبش، یک خودروی اسپرت چهار نفره است که یک موتور V12 توئین توربو دارد.

اکسلرو در یکی از موزیک ویدیوهای Jay-Z حضور داشت و طبق گزارشTop Gear توسط خواننده رپ Birdman خریداری شد. حداکثر سرعت این خودروی بی نظیر هم 342 کیلومتر در ساعت است.


4- بوگاتی چنتو دیه چی

قیمت: 9 میلیون دلار

وزن چنتو دیه چی 20 کیلوگرم سبک‌تر از شیرون است و یک موتور 8000 سی سی چهار توربو شارژ W16 با قدرت 1578 اسب بخار دارد. تولید این خودرو محدود به 10 دستگاه شده است.

ماشین بوگاتی


3- رولز رویز سوپتیل

قیمت: 13 میلیون دلار

این خودرو را می ‌توان یک دستگاه شگفت‌انگیز از جادوی دست ‌ساز توصیف کرد.

رولز رویز سوپتیل در سال 2013 برای یک متخصص فوق‌العاده قایقِ بادبانی و هواپیما، که البته این شرکت هویتش را فاش نمی کند، سفارش داده شد.


2- پاگانی زوندا اچ پی بارچتا

قیمت: 17 میلیون دلار

بارچتا ظاهری نسبتا منحصر به فرد دارد. چرخ های عقب تا حدی توسط فیبر کربن پوشانده شده اند، محافظ باد کوچکتر از حد معمول و خود خودرو بدون سقف است. اوج قدرت و سرعت بارچتا 789 اسب بخار و 355 کیلومتر در ساعت است. این سریع ترین و قدرتمندترین مدل زوندا است که تاکنون تولید شده است.


1- بوگاتی لا وواتور نوآر

قیمت: 18.7 میلیون دلار

بخشی از برنامه های بوگاتی این است که هر سال دو خودروی سفارشی بسازد و فقط در حال حاضر یک نوآر ساخته شده که واقعا جذاب است.

حداکثر سرعت این مدل بوگاتی 420 کیلومتر در ساعت است و خالی از لطف نیست که بدانید؛ از صفر تا 2.5 ثانیه آن هم 96 کیلومتر در ساعت است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
ماشین باز نسبتا بدبخت ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
مقاله خوبی بود اما کاش عکس همه ماشینا رو می زاشتین و اینکه برای بوگاتی ویرون عکس ویرون می زاشتین نه شیرون
پاسخ
0
علی ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
گرانترین ماشین دنیا رولز رویز بوت تیل
باقیمت 28 میلیون دلار است
که به تومان حدود 850 میلیارد تومان میشود
پاسخ
آخرین اخبار