گسترش و توسعه ورزش در سطح پایگاه‌ها و محلات استان مازندران

فرمانده سپاه کربلا رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در همه حوزه ها علی الخصوص در حوزه ورزش که سبب ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فردی جامعه می‌شود را مورد تاکید قرار دادند و یادآور شد: قشری که در همه زمان ها پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاد قشر محروم و مستضعف بوده و هست، لذا هم افزایی و همکاری بین دو مجموعه سبب خدمت رسانی بهتر و موثرتر به افراد جامعه خواهد شد.

به گزارش راه شلمچه، طی نشستی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ،دکتر جوادی مدیر عامل قرارگاه امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی بسیج و سپاه کربلا استان، هادیان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مازندران،  مقرر شد با هم‌افزایی و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و تربیت بدنی بسیج سپاه کربلا استان نسبت به تجهیز و توسعه ورزش در سطح محلات این دیار با محوریت پایگاه های مقاومت اقدام شود. 


در این نشست فرمانده سپاه کربلا رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در همه حوزه ها علی الخصوص در حوزه ورزش که سبب ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فردی جامعه می‌شود را مورد تاکید قرار دادند و یادآور شد: قشری که در همه زمان ها پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاد قشر محروم و مستضعف بوده و هست، لذا هم افزایی و همکاری بین دو مجموعه سبب خدمت رسانی بهتر و موثرتر به افراد جامعه خواهد شد.


در این جلسه جوادی بیان داشت که یکی از حوزه های خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، حوزه  ورزش می باشد زیرا توجه به این بخش سبب ایجاد نشاط و شادابی و کم شدن آسیبهای اجتماعی خواهد شد.


هادیان نیز آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل با مجموعه تربیت بدنی سپاه کربلا اعلام نموده و گفت: از ظرفیت ورزش بسیج استان و زیرساخت هایی که در در حوزه ورزش توسط سپاه به وجود آمده با کمک این ستاد نسبت به تجهیز پایگاه ها و محلات اقدام خواهد شد.


مسئول تربیت بدنی بسیج و سپاه کربلا استان با استقبال از این رویکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار داشت: ورزش بسیج استان با دارا بودن حدود ۱۴۰ سالن ورزشی و زیرساخت‌های مناسب می‌تواند کمک شایانی به توسعه ورزش و سطح سلامت آحاد مردم استان منجمله بسیجیان سطح پایگاه‌ها و محلات داشته باشد.


سرهنگ غفارپور خاطر نشان کرد: با توجه به ساختار و قابلیتی که ورزش بسیج استان مازندران همانند هیئت های ورزشی استانی و شهرستانی دربخش برادران وخواهران دارد می‌توان با تجهیز پایگاه ها و محلات علی الخصوص مناطق کم برخوردار و همینطور ایجاد خانه های تخصصی مانند خانه تخصصی کشتی در شهرهای باظرفیت این استان مثل جویبار، ضمن این که ورزش و نشاط را در سطح محلات گسترش داد،  نوعی عدالت در حوزه ورزش را نیز ایجاد نمود.


گفتنی است در این جلسه مقرر شد با همکاری ورزش بسیج استان مازندران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زودی در یکی از مناسبتهای سال نسبت به تجهیز و اهدای بسته های ورزشی به محلات و پایگاه های نیازمند استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و رسانه‌ها اقدام شود

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار