یاداشت یک مدیر فرهنگی تبریزی برای وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در یادداشتی نوشت: تجربیات، مدیریت، برنامه‌ریزی و ارزیابی حاجی‌میرزایی می‌تواند روزهای خوش دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

به گزارش راه شلمچه، جواد لطف‌الله‌پور نوشت:  حاجی‌میرزایی با کوله باری از تجربیات گران‌سنگ در حوزه های مختلف از نظر پاک دستی و پاک دامنی  کار و تلاش و پیگیری و سماجت و خستگی ناپذیری و پایبندی به ارزش های اصیل انقلاب بمانند مدیران دهه اول انقلاب می باشد.

ایشان ازنظر آشنایی به شیوه های نوین مدیریت و برنامه ریزی و نظارت و سازماندهی و ارزیابی مدیر روز آمد می باشند و  با توجه به ارتباطات نزدیک ایشان با بدنه دولت و کارنامه موفق و عملکرد درخشان ایشان در حوزه های مختلف بویژه در حوزه تعلیم و تربیت حضورشان در قامت وزیر نوید بخش روزهای خوش دستگاه تعلیم و تربیت و معلمان عزیز و مدیران زحمت کش می باشد.

توان بالای ایشان در سازماندهی و قدرت بالای ایشان در سخنوری با  زبان گویا و نفوذ کلام و احاطه به موضوعات و مسائل و مشکلات نهفته آموزش و پرورش و نگاه فرا جناحی ایشان به تعلیم و تربیت و استقبال خوب فراکسیون‌های مختلف نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می تواند گره گشای آموزش و پرورش بوده و عزت و کرامت و شأن و جایگاه معلمان عزیز را ترمیم نماید .

اشاره می‌شود محسن حاجی میرزائی، متولد ۱۳۳۸ و اهل قم است. وی دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه آزاد  است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار