برگزاری یادواره شهدای روستای مومن‌آباد(فکچال) +تصاویر

یادواره شهدای روستایی که در یک عملیات تمامی اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج به شهادت رسیده بودند، برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه از بابل، سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامی‌داشت شهدای روستای مومن آباد، گفت: شما مازندرانی‌ها در خان‌طومان سوریه 14 شهید دادید و در بدترین منطقه سوریه فرزندان شما حضور داشتند و  تا حالا در این 7 سال رئیس‌جمهور، وزیر یا استاندار نه در مراسم این شهدا شرکت کرده بودند و نه زیر تابوت این شهدا را گرفته بودند و من امروز آمدم تا تسلی خاطر شما باشم.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره در پیش بودن انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: تعداد کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس بسیار زیادند و ما باید شایسته سالاری کنیم و به کسی که می‌خواهیم رای دهیم اول باید متخصص باشد بعد متعهد. ببینیم تا حالا چکار کرده تا به او رای دهیم. صحن مجلس امنیتی است و حتی پدر شهید را هم اجازه نمی‌دهند وارد صحن شود اما به چه حقی آن خانم جاسوس یهودی را به صحن راه دادند و عده‌ای با او عکس یادگاری گرفتند؟

وی ادامه داد: یکی از آن نماینده‌ای که عکس سلفی با او گرفته بود الان توئیت زده میگه شما باید روز قیامت جواب خانم موگرینی را بدهید. شما به خانم موگرینی تهمت زدید. ما این همه شهید دادیم آنوقت باید جواب موگرینی را بدهیم. این نماینده‌ها دیگر نباید برگردند.
ما کسی را می‌خواهیم که نوکر مردم باشد اگر رهبر جمهوری اسلامی را قبول نداشته باشد ایرادی ندارد اما ایران بزرگ را باید قبول داشته باشد.

اهوازیان افزود: امروز روزگار ما تغییر کرده و جوانان‌مان را باید بپذیریم. سلایق فرق می‌کند ما نباید چهل سال پیش که تو ذهن ما بود را الان بیاریم.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم، گفت: مگر در مجلس قرار است چقدر به نمایندگان بدهند که این روزها شبی صد میلیون تومان شام می‌دهند و حتما باید باید از کاندیداها سوال کنید.

گفتنی‌است روستای مومن‌آباد 23 شهید دارد که در بخش بندپی غربی واقع شده است و در عملیات کربلای 5 که 19 دی‌ماه 1365 در شلمچه انجام شده بود 7 شهید تقدیم کرد که این شهدا در یک روز تشییع شده بودند.




اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار