یک پیشنهاد برای مبارزه با حیف و میل بین المللی در ورزش کشور

در بعضی از موارد معاونت ها یا شخص وزیر دخالت داشته شایسته است هیاتی جهت بررسی علل و عوامل استخدام مربیان و بازیکنان ناکارآمد یا کارآمدی که قراردادهای آنها غیرواقعی و خسارت سنگینی هم از نظر مالی هم از نظر حیثیتی به تشکیلات ورزشی وارد شد...

به گزارش راه شلمچه، طی چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آنچه که جایگاهی در ورزش کشور نداشته فرهنگ مدیریت جهادی و بسیج محوری آنچه که حاکمیت داشته باند بازیهای سیاسی بیشترین حیف و میل و ریخت و پاش مالی در ورزش کشورمان در حوزه قراردادهای مالی در جذب بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی آنهم با امضاء مدیرعامل و موافقت اعضاء هیئت مدیره یا روسای فدراسیونها بوده است.


در بعضی از موارد معاونت ها یا شخص وزیر دخالت داشته شایسته است هیاتی جهت بررسی علل و عوامل استخدام مربیان و بازیکنان ناکارآمد یا کارآمدی که قراردادهای آنها غیرواقعی و خسارت سنگینی هم از نظر مالی هم از نظر حیثیتی به تشکیلات ورزشی وارد شد.


 کلیه خسارت ها که در مجامع بین المللی چه در جریانهای داخلی وارد شده را از همه کسانی که نقش داشته اند از منابع مالی آنها پرداخت شود چون این افراد در حفظ حراست از بیت المال ظلم و کوتاهی کردند همه این فاسدها را به مردم معرفی حتی موارد سوء استفاده های آنها را اعلام کردند.


گفتنی است بسیاری از افراد در ریخت و پاش های مالی بدنبال شهرت بوده و هستند؛ از داخلی ها که بیت المال را غارت کردند پولها برگشت شود به خزانه دولت، این کار موجب می شود دیگر هیچ یک از مدیران به خودشان اجازه غارت و حیف و میل و ریخت و پاش بیت المال ندهند.


شعبان وفایی نژاد- کارشناس ورزشی

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار